  • 1. Data: 2006-12-12 09:37:23
    Temat: KK mbank-->BPH i mały problem
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Złożyłem wniosek w BPH o kartę MC, na zasadzie przeniesienia z mBanku, bez
    rezygnacji z poprzedniej karty (zadłużenie spłacane w całości).
    Dziś dzwoni Pani z BPH prosząc o numer rachunku karty w mBanku. Mówię jej że w
    mBanku nie ma czegoś takiego jak nr rachunku karty, ona że niemożliwe, musi
    być, itp. Podałem jej nr eKonta, ale system jej odrzucił. Twierdzą że nie
    wydadzą karty, musi być ten numer rachunku.
    Spotkał się już ktoś z takim czymś? Jak to ugryźć?

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 2. Data: 2006-12-12 10:30:30
    Temat: Re: KK mbank-->BPH i mały problem
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > wydadzą karty, musi być ten numer rachunku.
    > Spotkał się już ktoś z takim czymś? Jak to ugryźć?

    miałem to samo w ING jak przenosilem tam kk z Multibanku, konieczne
    okazalo sie dostarczenie do banku kopii umowy o prowadzenie kk, tam bank
    znajdzie numer rachunku, do ktorego podpieta jest karta

    w ING sie udalo, chociaz pracownicy oddzialu nie mogli zrozumiec...
    "jak to, karta bez numeru konta"? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-12 12:00:57
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wydadzą karty, musi być ten numer rachunku.
    > Spotkał się już ktoś z takim czymś? Jak to ugryźć?

    Dwa miesiace to trwalo , az wreszcie do czyjes glowy dotarla informacja ze
    Multi nie posiada numeru rozliczeniowego KK . I jest ona przypisana do konta
    .

    Jaca

  • 4. Data: 2006-12-12 13:44:40
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Zrobiłem tak: przejrzałem raport z BIK który kiedyś zamawiałem, tam jest
    wzmianka o mojej karcie w mBanku, i w nagłówku jest podany numer rachunku tej
    karty, ale bez liczby kontrolnej. Obliczyłem liczbę kontrolną do tego, podałem
    im w BPH i się niby zgadza. Jednak ciekawi mnie skąd ich system w BPH wie że
    to numer rachunku karty a nie konta.
    Spróbowałem sobie zrobić przelew z eKonta na ten rachunek, najpierw
    weryfikował numer jako prawidłowy, ale po wpisaniu hasła jednorazowego i
    zatwierdzeniu, wołał że błędny numer rachunku. Ciekawe...

    Pozdro,
    Sinus

  • 5. Data: 2006-12-12 16:28:58
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:elmbo8$mkq$1@inews.gazeta.pl, *Sinus* wrote:
> [...]
    > weryfikował numer jako prawidłowy, ale po wpisaniu hasła
    > jednorazowego i zatwierdzeniu, wołał że błędny numer rachunku.

    Z ciekawosci sprobuj z innego banku :) moze pojdzie.

    --
    darnok