  • 1. Data: 2006-12-12 10:24:12
    Temat: IKE w mbanku - czy mozna kilka funduszy na raz?
    Od: "Lisciasty" <l...@p...pl>

    Witam!

    Slipie w regulamin i doczytac nie moge. Czy mozna w ramach IKE
    kupic jednostki w kilku funduszach, majacych w nazwie IKE?
    Czy tylko jeden i ewentualnie robic konwersje?

    Pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2006-12-12 10:29:24
    Temat: Re: IKE w mbanku - czy mozna kilka funduszy na raz?
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Lisciasty napisał(a):
    > Slipie w regulamin i doczytac nie moge. Czy mozna w ramach IKE
    > kupic jednostki w kilku funduszach, majacych w nazwie IKE?
    > Czy tylko jeden i ewentualnie robic konwersje?

    W ramach jednego towarzystwa można kilka. Czyli w przypadku mBanku,
    który oferuje tylko skarbiec, można wszystkie po trochu z IKE w nazwie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-12-12 13:47:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 11:29:24 +0100, Tomek napisał(a):

    > W ramach jednego towarzystwa można kilka. Czyli w przypadku mBanku,
    > który oferuje tylko skarbiec, można wszystkie po trochu z IKE w nazwie.

    Z tego co wiem, to były problemy przy pierwszym zakupie. Trzeba było
    zrobić zakup jednego funduszu i dopiero gdy przyszło potwierdzenie, można
    było robić zakupy nawet wszystkich po trochu jednego dnia.