    From: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK mbank-->BPH i mały problem
    Date: Tue, 12 Dec 2006 09:37:23 +0000 (UTC)

    Złożyłem wniosek w BPH o kartę MC, na zasadzie przeniesienia z mBanku, bez
    rezygnacji z poprzedniej karty (zadłużenie spłacane w całości).
    Dziś dzwoni Pani z BPH prosząc o numer rachunku karty w mBanku. Mówię jej że w
    mBanku nie ma czegoś takiego jak nr rachunku karty, ona że niemożliwe, musi
    być, itp. Podałem jej nr eKonta, ale system jej odrzucił. Twierdzą że nie
    wydadzą karty, musi być ten numer rachunku.
    Spotkał się już ktoś z takim czymś? Jak to ugryźć?

    Pozdrawiam,
    Sinus