  • 1. Data: 2003-05-15 07:55:21
    Temat: KK mBanku - promocja
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Czy mBank nie zamierza promowac swojego nowego produktu jakas znizkowa
    oplata za wydanie (czy bezplatnym wydaniem) czy w inny sposob jak to robia z
    reguly inne banki w Polsce ? Bo jesli nie to chyba lepiej wykorzystac
    promocje na KK BZWBK czy Multi i miec znacznie tansza KK.....

    D.

  • 2. Data: 2003-05-15 07:58:19
    Temat: Re: KK mBanku - promocja
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > reguly inne banki w Polsce ? Bo jesli nie to chyba lepiej wykorzystac
    > promocje na KK BZWBK czy Multi i miec znacznie tansza KK.....

    Po co - i tak jak Multi nie bedą ich przyznawać...

  • 3. Data: 2003-05-15 08:11:53
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    Dave wrote:
> [...]
    > reguly inne banki w Polsce ? Bo jesli nie to chyba lepiej wykorzystac
    > promocje na KK BZWBK czy Multi i miec znacznie tansza KK.....

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=704
    38&t=70435

    Autor: aśka sobolewska (Intranet ...)
    Data: 03-05-15 09:07

    witam

    szczegóły promocji będą znane do końca tego tygodnia

    pozdr.

    LR

  • 4. Data: 2003-05-15 09:00:15
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Lejzorek Rojtszwanc" <L...@w...pl> napisał w
    wiadomości
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=704
    38&t=70435
    > Autor: aśka sobolewska (Intranet ...)

    a wiecie kto to ta "aśka" ? chodzi oczywiscie o jej stanowisko/dział

  • 5. Data: 2003-05-15 10:13:26
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    Krab wrote:

    0438&t=70435

    > a wiecie kto to ta "aśka" ? chodzi oczywiscie o jej stanowisko/dział

    Zadzwon na mLinie, moze Ci powiedza.

    LR

  • 6. Data: 2003-05-15 17:52:08
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Lejzorek Rojtszwanc" <L...@w...pl> napisał w
    wiadomości
    0438&t=70435

    > Zadzwon na mLinie, moze Ci powiedza.

    owszem dzwonilem - odpowiedz: nie mam zielonego poecia - w sumie standardowa
    odpowiedz na mlinii
    :-))