  • 1. Data: 2003-05-15 08:27:28
    Temat: Likwidacja Visa i MC w pkosa a opłaty "członkowskie" - pyt.
    Od: c...@p...onet.pl

    Witam,

    jestem tu nowy, ale coś mi się widzi, że częściej się będę pojawiał na tej
    grupie, bo to istna kopalnia wiedzy.
    Mam pytanie. Zlikwidowałem dziś rachunki Visa i MasterCard w PKO S.A., karty
    były ważne do maja przyszłego roku. Kobieta w banku nie była mi stanie
    powiedzieć, czy zostanie za nie pobrana opłata członkowska na przyszły rok.
    Poleciła żeby poczekać, to się okaże.
    A ja nie chcę czekać i patrzeć jak dużym "członkiem" zostanę i jak zniknie z
    mojego konta 130 zł.
    Czy jeśli zliwiduję teraz całkiem konto w tym banku, to czy to rozwiąże mój
    problem?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-05-15 11:52:21
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > jestem tu nowy, ale coś mi się widzi, że częściej się będę pojawiał na tej
    > grupie, bo to istna kopalnia wiedzy.

    Jak kazda grupa usenetowa :-)

> [...]
    > były ważne do maja przyszłego roku. Kobieta w banku nie była mi stanie
    > powiedzieć, czy zostanie za nie pobrana opłata członkowska na przyszły

    Jesli chodzi Ci o Pekao SA, a nie o PKO BP SA, to jesli karta jest wazna do
    05/04, to powinni juz Ci pobrac prowizje za prowadzenie karty. Jesli
    zrezygnujesz teraz, to powinni Ci (wg informacji na grupie sprzed paru dni)
    oddac kase proporcjonalnie za pelne niewykorzystane miesiace waznosci karty.
    _Moim_zdaniem_. Musisz tylko to zglosic przy likwidowaniu karty, bo oni sami
    o tym nie przypominaja i zatrzymuja sobie, troche bezprawnie, Twoje
    pieniadze.

    > Poleciła żeby poczekać, to się okaże

    Tralalala. Okaze sie, ze beda Ci jeszcze pobierali kase za ubezpieczenie
    karty itd. Poczytaj archiwum i posty tych, ktorzy zamykali rachunki w Pekao
    SA.

    > A ja nie chcę czekać i patrzeć jak dużym "członkiem" zostanę i jak zniknie
    > mojego konta 130 zł.

    Rezygnacje z kart (wstrzymanie wznowienia), o ile pamietam, musisz zglosic
    najpozniej na 45 dni PRZED rozpoczeciem ostatniego miesiaca jej waznosci. Ja
    w ten sposob wtopilem 250PLN (Visa Gold). Natomiast jesli rezygnujesz w
    trakcie, to powinno byc moim zdaniem tak jak napisalem wyzej.

    > Czy jeśli zliwiduję teraz całkiem konto w tym banku, to czy to rozwiąże
    mój
    > problem?

    Powinno. Ale znowu - poczytaj w archiwum, czesto konta w Pekao SA maja
    dlugie zycie pozagrobowe ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek