  • 1. Data: 2003-05-15 05:19:51
    Temat: Multi - niewinny żarcik
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    My, klienci Multi mamy okazję brać udział w konkursie Płać kartą Visa -
    wygrywaj nagrody.

    Wczoraj miałem miły i niespodziewany telefon w tej sprawie - w skrócie:
    spełniłem warunki i mam szansę na portfel - miło. Zgodziłem się wziąść
    udział w dalszej części konkursu co sprowadzało się do wyrażenia zgody na
    nagrywanie rozmowy, zweryfikowania moich danych osobowych i odpowiedzi na
    pytanie (ile cyfr ma pin do karty - o dziwo wiedzialem mimo, ze z pinu do KK
    jeszcze w zyciu nie korzystałem ;-). Po udzielonej odpowiedzi, miła Pani
    pogratulowała mi wygranej, upewniła się, że ma zostać ona wysłana na adres
    korespondencyjny i że wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych na stronie
    www banku.
    Pięknie - nie ma to jak jakiś miły akcent na zakończenie dnia.

    Mija 15-minut. Dzwoni ta sama miła Pani. Wie Pan, przed chwilą rozmawialiśmy
    w sprawie konkursu, no to niestety Pan nie wygrał bo zadzwoniliśmy do za
    dużej liczby osób i chyba się Pan nie gniewa. No i co miałem powiedzieć, że
    się gniewam? Po prostu było mi przykro i przede wszystkim głupio, bo
    zdązyłem się już pochwalić swojej dziewczynie, która przysłuchiwała się
    mojej poprzedniej rozmowie, jakiego to dobrego banku jestem klientem - teraz
    to chyba nie da mi się jej namówić, żeby również założyła konto w Multi -
    zostanie przy dotychczasowym - nie ma tam może promocji, ale wydaje mi się,
    że to chyba lepiej ....

    Ps. Jako osoba od kilku lat współpracująca ze strony klienta korporacyjnego
    z BRE Bankiem jestem dodatkowo zażenowany.

    Życzę wam mniej żałosnych przeżyć związanych z promocjami organizowanymi
    przez banki.
    --
    Matovy

  • 2. Data: 2003-05-15 05:47:59
    Temat: Re: Multi - niewinny żarcik
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > dużej liczby osób i chyba się Pan nie gniewa. No i co miałem powiedzieć, że
    > się gniewam? Po prostu było mi przykro i przede wszystkim głupio, bo

    To wcale nie niewinny zarcik, tylko po prostu ktos wzial twoja nagrode i
    sie za ciebie podpisal. Kropka, koniec.

  • 3. Data: 2003-05-15 07:03:09
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message

    > To wcale nie niewinny zarcik, tylko po prostu ktos wzial twoja nagrode i
    > sie za ciebie podpisal. Kropka, koniec.

    Chyba przegiales. Portfelik? Myslisz ze ktos ryzykowalby problemy w pracy
    dla czegos takiego? Troche wiecej rozumu!

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 4. Data: 2003-05-15 07:11:36
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Życzę wam mniej żałosnych przeżyć związanych z promocjami organizowanymi
    > przez banki.

    No wiec ja bym poprosil o namiary na kogos kto prowadzi ta akcje albo
    zadzwonilbym do kierownika swojego oddzialu i opowiedzial o sprawie. I to
    nie po to, zeby dostac portfelik, tylko zeby uzmyslowic im, ze dali ciala.
    Moze byc tak, ze gorliwi pracownicy rzeczywiscie obdzwonili za duzo osobi
    teraz usiluja w nieporadny sposob naprawic sytuacje a ich szefowie moga o
    tym po prostu nie wiedziec.

    Pare lat temu pracowalem w wielkim koncernie paliwowym, ktory jako pierwszy
    wprowadzil rodzaj programu lojalnosciowego. Za zbierane przy tankowaniu
    punkty mozna bylo dostac unikalne (tzn. nie do kupienia w normalnych
    sklepach) klocki Lego, modele samochodow Burago itp. Firma przeliczyla sie z
    popularnoscia akcji i w pewnym momencie okazalo sie, ze dla ludzi
    zbierajacych na najwieksze modele Ferrari nie ma nic. Zaczely przychodzic
    listy z pretensjami i do dzis pamietam jak 2 osoby tuz przed Wigilia
    pakowaly samochody w paczki i wysylaly KURIEREM do klientow, zeby dzieciaki
    dostaly to pod choinke.

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2003-05-15 07:33:51
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Danio" <n...@s...com> wrote in message

    > Chyba przegiales. Portfelik? Myslisz ze ktos ryzykowalby problemy w pracy
    > dla czegos takiego? Troche wiecej rozumu!

    A co mialby ryzykowac. Malo chyba w zyciu akcji widziales, takie rzeczy sa
    nagminne.

  • 6. Data: 2003-05-15 07:35:10
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Danio" <n...@s...com> wrote in message

    [....]

> [...]
    > listy z pretensjami i do dzis pamietam jak 2 osoby tuz przed Wigilia
    > pakowaly samochody w paczki i wysylaly KURIEREM do klientow, zeby

    I tak powinno byc. Brak portfela to pikus, ale straty w temacie PR sa
    wieksze. Jeden niezadowolony powie 10 innym a cala operacja to zenada.

  • 7. Data: 2003-05-15 07:47:06
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> wrote in message

    > I tak powinno byc. Brak portfela to pikus, ale straty w temacie PR sa
    > wieksze. Jeden niezadowolony powie 10 innym a cala operacja to zenada.

    I wlasnie dlatego, odpisujac Ci jednoczesnie na Twoj post wyzej, powinien
    to zglosic. Nie wydaje mi sie, zebyktos ryzykowaltaki przekret, bo jesli
    trafilby na upartego pokrzywdzonego, to sprawa poszlaby wyzej i moglby miec
    problemy.

  • 8. Data: 2003-05-15 07:52:29
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Danio wrote:
    > Pare lat temu pracowalem w wielkim koncernie paliwowym, ktory jako pierwszy
    > wprowadzil rodzaj programu lojalnosciowego.
    [..]
    > Zaczely przychodzic listy z pretensjami i do dzis pamietam jak 2 osoby tuz
    > przed Wigilia pakowaly samochody w paczki i wysylaly KURIEREM do klientow,
    > zeby dzieciaki dostaly to pod choinke.

    Niestety takie potentaty jak Coca-Cola Poland czy Milka raczej utworzyły
    negatywne "standardy" w polskiej rzeczywistości - chodzi mi o (nie)słynne
    krówki Milki czy misie Coca-Coli, których zabrakło (zresztą Coca-Cola jst
    swoistym rekordzistą - co najmniej dwa lata z rzędu na Boże Narodzenie dali
    ciała z misiami).

    Tak więc tylko chwalić (chyba Shella?)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 9. Data: 2003-05-15 07:56:21
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Chyba przegiales. Portfelik? Myslisz ze ktos ryzykowalby problemy w pracy
    > dla czegos takiego? Troche wiecej rozumu!

    Jak ktos z Multi to przeczyta to osoba odpowiedzialna za cala akcje bedzie
    miala duzo bardziej przechlapane.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 10. Data: 2003-05-15 08:04:01
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in message

    > Jak ktos z Multi to przeczyta to osoba odpowiedzialna za cala akcje bedzie
    > miala duzo bardziej przechlapane.

    Czytaja czytaja, kiedys dostalem email od kierownika mojego oddzialu, ktory
    wyjasnial moje pretensje zgloszone na grupe i jednoczesnie namawial do
    bezposredniego kontaktu emailowego z oddzialem.