  • 1. Data: 2003-05-15 00:26:26
    Temat: Co mozecie napisac o Millenecie?
    Od: "Zyltan" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się nad Millepensją w Millennium. To co jest dla mnie OK to brak
    opłat za za prowadzenie rachunku, za dziesięć wypłat z bankomatów
    miesięcznie, za dostęp przez telefon. Ale przed założeniem rachunku chciałbym
    poznać jakieś opinie o ich rozwiązaniu internetowym?

    Na pierwszy rzut oka (a właściwie słuch ucha bo usłyszałem o tym w oddziale)
    to wydaje się całkiem całkiem, zwłaszcza dla mnie, bo oferują podgląd na
    rachunek maklerski a ja mam rachunek w DM BIG BG (bardzo ciekawe overnighty).
    Ale przede wszystkim to chciałbym poznać jakieś opinie userów...

    Pozdro

    ZyLTan

  • 2. Data: 2003-05-15 07:36:07
    Temat: Re: Co mozecie napisac o Millenecie?
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "kriskel" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Do 15.06 jest super, bo nie ma opłat. Później będzie znośnie jeżeli to
    > będzie dla kogoś jedyne konto z dostępem przez internet.

    Nie przesadzaj: 2PLN na miesiac + 0.50 za przelew.

  • 3. Data: 2003-05-15 07:53:01
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zyltan" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Do 15.06 jest super, bo nie ma opłat. Później będzie znośnie jeżeli to
    będzie dla kogoś jedyne konto z dostępem przez internet.
    Jeżeli masz u nich rachunek maklerski, to dla Ciebie dostęp będzie
    przydatny.
    Jeżeli natomiast chodzi o strony transakcyjne, to dość często wyskakują
    błędy w trakcie wykonywania operacji. Ale nie byłoby to tak dużym
    zmartwieniem, gdyby nie to, że millenet jeszcze dość opornie działa.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 4. Data: 2003-05-15 08:06:04
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik kriskel napisał:

    > Do 15.06 jest super, bo nie ma opłat. Później będzie znośnie jeżeli to
    > będzie dla kogoś jedyne konto z dostępem przez internet.

    No jasne, nie dosc ze skasuja dwa zlote, to jeszcze popsuja, zeby
    przypadkiem dobrze nie dzialalo. Sorki, ale puknij sie w glowe.

> [...]
    > błędy w trakcie wykonywania operacji. Ale nie byłoby to tak dużym
    > zmartwieniem, gdyby nie to, że millenet jeszcze dość opornie działa.

    Ja bledow nie mam, ale czasami strasznie sie muli i trzeba popychac
    paluszkiem. Ale to chyba bardziej wina mojego lacza i stanu tepsy w okolicy.

    Millenet bardzo mi odpowiada i jest IMHO przyzwoicie zrobiony. Troche
    slabe jest moim zdaniem zabezpieczenie serwisu. 2 hasla i limity to
    zdecydowanie za malo. Duzo bardziej odpowiada mi karta kodow w Inteligo.

    W kazdym razie od kiedy ruszyl Millenet, Millenium wiele w moich oczach
    zyskalo.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-05-15 12:50:05
    Od: "ZyLTan" <z...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > będzie dla kogoś jedyne konto z dostępem przez internet.
    > Jeżeli masz u nich rachunek maklerski, to dla Ciebie dostęp będzie

    Ale chyba na tle konkurencji niewirtualnej to jest to konkurencyjne...
    (w BZWBK i ING są wyższe opłaty za przelewy a w Pekao SA opłaty za rachunek
    sa... wysokie). Z resztą mam nadzieję, że abonament za Millenet zrobią na
    poziomie ich dostępu telefonicznego - czyli do wybranych kont - gratis.

    A rachunek maklerski mam i nienarzekam - zwłaszcza jak wprowadzili nowy sytem
    obsługi internetowej.

    Ktoś może jeszcze ma jakąś opinię na temat Millenetu?

    Pzdr

    ZyLTan

  • 6. Data: 2003-05-15 13:55:46
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > "kriskel" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie przesadzaj: 2PLN na miesiac + 0.50 za przelew.

    Nie przesadzam. Jeżeli dla kogoś wystarczająca jest oferta banków gdzie nie
    ma żadnych opłat, to po co konto w banku, który opłaty pobiera.
    Mam dostęp przez inet w Lukasie i w mBanku i to mi w zupełności wystarcza. W
    tym przypadku przesadą byłoby właśnie korzystanie z millenetu.

  • 7. Data: 2003-05-15 13:58:57
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > No jasne, nie dosc ze skasuja dwa zlote, to jeszcze popsuja, zeby
    > przypadkiem dobrze nie dzialalo. Sorki, ale puknij sie w glowe.

    Puknąłem się. Ale, sorki, nie rozumiem co mają popsuć. Ja nic takiego nie
    napisałem.
    A jeżeli to jest twoja myśl, to Ty się puknij.

  • 8. Data: 2003-05-15 14:04:49
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > Z resztą mam nadzieję, że abonament za Millenet zrobią na
    > poziomie ich dostępu telefonicznego - czyli do wybranych kont - gratis.

    Też miałem taką nadzieję, ale na razie się na to nie zanosi.

    > A rachunek maklerski mam i nienarzekam - zwłaszcza jak wprowadzili nowy
    sytem
    > obsługi internetowej.

    I właśnie dlatego millenet Ci się opłaci (tak jak napisałem wcześnie).

    > Ktoś może jeszcze ma jakąś opinię na temat Millenetu?

    Chyba nie. Tu najczęściej są krytyczne uwagi do udzielających odpowiedzi
    zamiast rzeczowej pomocy.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 9. Data: 2003-05-15 14:28:17
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    sytem
    > obsługi internetowej.
    >
    > Ktoś może jeszcze ma jakąś opinię na temat Millenetu?

    Moje subiektywne odczucie jest takie, ze inetrfejs mBanku po kazdym
    "usprawnianu" robi sie co raz bardziej metny i na jego tle Millenet wydaje
    mi sie przyjazniejszy dla uzytkownika.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 10. Data: 2003-05-15 18:27:21
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Nie przesadzam. Jeżeli dla kogoś wystarczająca jest oferta banków gdzie
    nie
    > ma żadnych opłat, to po co konto w banku, który opłaty pobiera.

    Na przyklad po to zeby, trzymac w nim walute. A millenium daje naprawde
    dobry procencik.

    > Mam dostęp przez inet w Lukasie i w mBanku i to mi w zupełności wystarcza.
    > tym przypadku przesadą byłoby właśnie korzystanie z millenetu.

    Mam konto w mBanku, Inteligo i Millenium jest sympatycznym uzupelnienem, w
    75% wykorzystywanym do przechowywania USD. No i AmEx !

    MAd Hat
    ter