  • 1. Data: 2003-08-07 10:18:19
    Temat: KK mBank-pytanie
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    Jestem od kilku dni posiadaczem Visy Classic mBanku. Otrzymałem ją pod
    warunkiem wypowiedzenia umowy kredytowej, którą posiadałem dotychczas. Mam
    pytanie: W jaki sposób mogę spłacić zadłużenie na karcie dotychczasowej, czy
    splacając kartę w okienku bankowym mogę użyć karty mBank ? Czy jest możliwe
    płacenie w okienkach bankowych kartą kredytową ? Jeżeli nie to pozostaje
    jedynie wypłata w bankomacie, a to równa się prowizji.
    Proszę o pomoc.
    pozdrawiam

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-08-07 17:12:36
    Temat: Re: KK mBank-pytanie
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "maciejm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płacenie w okienkach bankowych kartą kredytową ? Jeżeli nie to pozostaje
    > jedynie wypłata w bankomacie, a to równa się prowizji.

    Niestety jeżeli zapłacisz kartą w okienku banku, to też będzie to
    potraktowane jako operacja gotókowa, a nie bezgotówkowe zakupy, co też
    oznacza prowizję - taką jak w bankomacie.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-08-07 19:06:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "maciejm" <m...@w...pl> writes:

> [...]
    > płacenie w okienkach bankowych kartą kredytową ? Jeżeli nie to pozostaje
    > jedynie wypłata w bankomacie, a to równa się prowizji.

    Oczywiscie. Czy na pewno musisz splacic natychmiast zadluzenie na tej
    innej karcie?

    Jesli masz/miales karte, dla ktorej wypowiedzenie umowy skutkuje
    natychmiastowa wymagalnoscia kredytu (pewnie powszechne), ktorego nie
    mozesz od reki splacic, to troche dziwna wydaje sie Twoja zgoda na
    taki warunek wydania nowej karty.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2003-08-07 21:48:30
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

> [...]
    >natychmiastowa wymagalnoscia kredytu (pewnie powszechne), ktorego nie
    >mozesz od reki splacic, to troche dziwna wydaje sie Twoja zgoda na

    Nic z tych rzeczy.
    Wypowiedzenie umowy kredytowej mam w trzydziestodniowym terminie. BZWBK, bo
    tam miałem kartę na początku zawołali, że spłata musi być natychmiastowa. Na
    szczęście przygotowałem się do zajęć i uzbrojony w Regulamin udałem się do
    banku. To jednak nie zmienia treści mojego pytania: Jak w najmniej bolesny
    sposób KK mBanku spłacić zabłużenie na innej karcie ?

  • 5. Data: 2003-08-08 05:33:00
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    maciejm wrote:

> [...]
    > banku. To jednak nie zmienia treści mojego pytania: Jak w najmniej bolesny
    > sposób KK mBanku spłacić zabłużenie na innej karcie ?

    Boję się, że mBank nie spłaca zadłużenia na poprzedniej karcie. Ale
    skoro nie masz pieniędzy na spłatę poprzedniej karty to znaczy, że
    korzystałeś tam z kredytu, a skoro korzystałeś z kredytu to znaczy, że
    płaciłeś odsetki, a skoro płaciłeś odsetki to będziesz pewnie je płacił
    dalej w mBanku. Dodatkowo zaboli cię tylko 3% za wypłatę, które to w
    jakimś czasie zwróci się z różnicy w oprocentowaniu. A potem już tylko
    czysty zysk:-)
    A nie myslałeś o wystąpieniu o linię kredytową w mBanku i kredytowanie
    się linią? Będzie taniej.

    pzdr

    Tomek