  • 1. Data: 2003-08-07 10:16:50
    Temat: Promocyjny Serwis SMS Inteligo - musze deaktywować???
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Podczas aktywacji rachunku dowiedziałem się, że mogę przez dwa miesiące za
    damo korzystac z serwisu SMS w inteligo. Zgodziłem się na to i teraz dostaję
    sms'a po każdej transakcji. Mija już drugi miesiąc, a ja boję się, że trzeba
    coś zdeaktywować, żeby nie pobrali mi opłaty za 3 miesiąc - może ktoś wie
    jak to jest z tym serwisem?

  • 2. Data: 2003-08-07 11:04:18
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Maciek81" <N...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    trzeba
    > coś zdeaktywować, żeby nie pobrali mi opłaty za 3 miesiąc - może ktoś wie

    1. poczytaj regulamin promocji
    2. trzeba deaktywować

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-08-07 12:11:07
    Od: "Krzycho" <p...@W...pl>

    > 1. poczytaj regulamin promocji
    > 2. trzeba deaktywować
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > plusz

    Zgadza się, trzeba extra zadwonic by deaktywować.
    Ponieważ, nie cierpię żadnych kontaktów z bankiem za wyłaczeniem netu,
    wywaliłem owa usługę podczas otwierania konta.
    Pani była na tyle grzeczna i skora do współpracy, nie dość że poinformowała o
    płątności w/w serwisu po 2 miesiącach, to na moja prośbę wyłączyła od razu ową
    usługę. Pozostała tylko darmowa, bodajże opcja smsu w przypadku gdy przelew
    nie pójdzie.

    krzycho