  • 1. Data: 2003-08-07 10:11:08
    Temat: LG NET vs. Nordea
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

    Mialam konto w LGNet bo bylo dosc dobrze oprocentowane i szybki dostep do
    internetu, nie mialam tak kokosow ale jakas zbedna gotowka byla tam odkladana.
    Slyszalam ze maja wejsc oplaty po polaczeniu LG z Nordea, czy sie jeszcze
    oplaca miec to konto?

    Oliwia

    --
    "Łaskoczesz mnie swoimi niektórymi słowami,
    tak jak alkoholik jest łaskotany widokiem

  • 2. Data: 2003-08-07 10:41:21
    Temat: Re: LG NET vs. Nordea
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 12:11:08 +0200, "Oliwia" <i...@w...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >Slyszalam ze maja wejsc oplaty po polaczeniu LG z Nordea, czy sie jeszcze

    Boszszsz....
    Od miesiaca (albo i dluzej) trwa na ten temat dyskusja.

    Jesli masz konto LGnet, to m u s i a l a s (bo wysylali polecona
    przesylka) otrzymac od nich list bedacy w y m o w i e n i e m
    rachunku wraz z propozycjami. Przeanalizuj to co ci napisali i sama
    osadz, czy Ci sie oplaca, bo pozostali juz wyczerpali wszelkie
    argumenty. Jesli chcesz z nich skorzystac, siegnij do archiwum grupy,
    jest na ten temat zalew informacji.

    --
    Adek

  • 3. Data: 2003-08-07 13:56:45
    Od: "Kris" <k...@a...pl>

> [...]
    odkladana.
    > Slyszalam ze maja wejsc oplaty po polaczeniu LG z Nordea, czy sie jeszcze

    Zdecydowanie się nie opłaca ! Ja z niego właśnie zrezygnowałem. Przenieś się
    do mBanku...albo Inteligo (ale musisz mieć na koncie 100zł żeby nie płacić za
    rachunek i karta Cię kosztuje 12 zł rocznie plus płatne przelewy)Więc chyba
    mBank jest teraz bezkonkurencyjny. No chyba, że jeszcze VW. Decyzja oczywiście
    należy do Ciebie

  • 4. Data: 2003-08-07 14:47:26
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

> [...]
    odkladana.
    > Slyszalam ze maja wejsc oplaty po polaczeniu LG z Nordea, czy sie jeszcze

    po otzrymaniu listu zanioslem natychmist wnioski do oddzialu dawnego lg w
    poznaniu, teraz nazwywa sie to 1 odd nordea poznan
    podobnie zrobil moj znajomy
    jescze inny znajomuy czeka do ujednolicenia oplat do 30.06.04

    tyle ze znanych mi trzech posiadaczy lgnetu.

    ciekawostka - zablokowanie po zlozeniu w oddziale nastapilo dopiero po 10
    dniach.

    ciekawostka II - przed zaniesieniem wnioskow poprzelewalem wszystko, zostaly
    tylko odsetki naliczone do danego dnia. pani przyjmujaca wniosek o
    zamkniecie popatrzyla na nr konta w mbanku jako nr na ewentualne zwroty
    pozostalych srodkow i powiedziala - takich groszy chyba nie bedziemy zwracac
    . hmmm...

    pozdrawiam Grupe
    zbyszko janke

  • 5. Data: 2003-08-07 14:49:59
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

> [...]
    > zamkniecie popatrzyla na nr konta w mbanku jako nr na ewentualne zwroty
    > pozostalych srodkow i powiedziala - takich groszy chyba nie bedziemy

    i jescze ciekawostka - wysylajac poleconym wypowiedzenie nie pisali by
    zalaczyc karte. natomiast w oddziale prosili o zwrot o posiecli od razu

    zbyszko

  • 6. Data: 2003-08-07 15:42:23
    Od: m@rkop <m...@p...spam.pl>

    On Thu, 07 Aug 2003 12:41:21 +0200, A_Zet wrote:

    > Jesli masz konto LGnet, to m u s i a l a s (bo wysylali polecona
    > przesylka) otrzymac od nich list bedacy w y m o w i e n i e m
    > rachunku wraz z propozycjami.

    Tez mam konto w LGnet, a zadnego listu nie otrzymalem... :(

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 7. Data: 2003-08-07 18:15:58
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 17:42:23 +0200, m@rkop <m...@p...spam.pl>
    napisał(a):

    >Tez mam konto w LGnet, a zadnego listu nie otrzymalem... :(

    Ponoc segmentuja ;-) klientow, moze znalazles sie w trzeciej grupie?
    Bo dwie sa znane; jedni lepsi maja dluzszy czas do namyslu, oraz
    pospolstwo - musi nieco szybciej sie 'unowoczesnic' placac za gorsze
    uslugi w stosunku do aktualnych. W kazdym razie dotychczasowi piszacy
    informowali, ze dostali listy polecone. Ja nawet dwa o tej samej
    tresci, jako wlasciciel i wspolwlasciciel u corki.

    Jesli mozna cos radzic, to sugerowalbym zrobic to co wszyscy ktorzy
    pisali: wymowic bez czekania na list. Bo pozniej mozesz miec mnostwo
    tlumaczen, gdy najpierw Cie obciaza kosztami a Ty bedziesz sie
    tlumaczyl, zes nie garbaty. Znasz bajke o zajaczku, ktory uciekal na
    wiesc, ze beda obcinali piata noge? Zajaczek wiedzial co robic...

    --
    Adek

  • 8. Data: 2003-08-07 18:20:37
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Boszszsz....
    > Od miesiaca (albo i dluzej) trwa na ten temat dyskusja.

    no i jak widac jest masa niescislosci - a nawet im dalej tym wiecej !

    > Jesli masz konto LGnet, to m u s i a l a s (bo wysylali polecona
    > przesylka) otrzymac od nich list bedacy w y m o w i e n i e m

    owszem dostalem - ale listem zwyklym
    moja matka nie dostala nic
    ponadto nie widze tam zadnych elementow wymowienia - a nawet wrecz
    przeciwnie, propozycja milczacego przystapienia na ich beznadziejne warunki

  • 9. Data: 2003-08-07 20:25:27
    Od: m@rkop <m...@p...spam.pl>

    On Thu, 07 Aug 2003 20:15:58 +0200, A_Zet wrote:

    > Ponoc segmentuja ;-) klientow, moze znalazles sie w trzeciej grupie?

    Podejrzewam, ze ze wzgledu na srednie saldo na rachunku, to nawet w
    czwartej ;)

    > Jesli mozna cos radzic, to sugerowalbym zrobic to co wszyscy ktorzy
    > pisali: wymowic bez czekania na list.

    Dzieki za rade. Jutro wysylam wypowiedzenie.

    >Bo pozniej mozesz miec mnostwo
    > tlumaczen, gdy najpierw Cie obciaza kosztami a Ty bedziesz sie
    > tlumaczyl, zes nie garbaty.

    Zgadza sie.

    >Znasz bajke o zajaczku,

    Teraz juz tak :)

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 10. Data: 2003-08-08 08:08:55
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 20:20:37 +0200, "Krab" <k...@h...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >ponadto nie widze tam zadnych elementow wymowienia - a nawet wrecz
    >przeciwnie, propozycja milczacego przystapienia na ich beznadziejne warunki

    Byc moze kolejna segmentacja :-))) klientow, o czym niektorzy
    pisali...

    Co do wymowienia, to zamiast omawiac przytocze stosowny fragment:

    "... W przypadku braku akceptacji powyzszych zmian prosimy niniejszy
    list potraktowac jako wypowiedzenie "Umowy o prowadzenie rachunku
    bankowego w ramach bankowosci elektronicznej LGnet" oraz "Umowy
    o wspolposiadanie...".

    --
    Adek