    From: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank-pytanie
    Date: 8 Aug 2003 07:33:00 +0200

    maciejm wrote:

    > Nic z tych rzeczy.
    > Wypowiedzenie umowy kredytowej mam w trzydziestodniowym terminie. BZWBK, bo
    > tam miałem kartę na początku zawołali, że spłata musi być natychmiastowa. Na
    > szczęście przygotowałem się do zajęć i uzbrojony w Regulamin udałem się do
    > banku. To jednak nie zmienia treści mojego pytania: Jak w najmniej bolesny
    > sposób KK mBanku spłacić zabłużenie na innej karcie ?

    Boję się, że mBank nie spłaca zadłużenia na poprzedniej karcie. Ale
    skoro nie masz pieniędzy na spłatę poprzedniej karty to znaczy, że
    korzystałeś tam z kredytu, a skoro korzystałeś z kredytu to znaczy, że
    płaciłeś odsetki, a skoro płaciłeś odsetki to będziesz pewnie je płacił
    dalej w mBanku. Dodatkowo zaboli cię tylko 3% za wypłatę, które to w
    jakimś czasie zwróci się z różnicy w oprocentowaniu. A potem już tylko
    czysty zysk:-)
    A nie myslałeś o wystąpieniu o linię kredytową w mBanku i kredytowanie
    się linią? Będzie taniej.

    pzdr

    Tomek