    From: Artur Zaworski <m...@n...gda.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK - jaka polecacie?
    Date: 11 Jan 2002 10:21:21 GMT

    Hej,

    Szukam jakiejs rozsadnej KK. Niestety zestawienia ktore mozna
    znalezc na sieci, nie oddaja w pelni praktycznego uzytkowania.

    Teraz co to znaczy dla mnie rozsadna. Najwazniejsze bedzie w tym
    przypadku mozliwosc bezproblemowych tranzakcji na terenie Europy.

    Drugie - najlepiej aby byla niezalezna od ROR'u (nie chce tylko
    z tego powodu zmieniac banku).

    Trzecie - oczywiscie im dluzszy termin splaty - tym lepiej.

    Co mozecie zaproponowac? Czytajac grupe, mozna zobaczyc w sumie
    niezadowolonych z kazdej karty. Byc moze sa to tylko przypadki,
    a byc moze reguly - ciezko mi to okreslic.

    Duzo dobrego o dostepnosci i bezproblemowosci slyszalem o KK
    City ale czytajac niektore rzeczy az wlos mi sie na glowie
    jezy.

    Limit kredytowy nie jest dla mnie az tak istotny (znaczy jego
    wysokosc), ale np. dobrze aby mozna bylo zrezygnowac z dodatkowych
    ubezpieczen. Ostatecznie moze cos z ROR'em?

    Pozdr,
    -M.