  • 1. Data: 2002-05-24 18:39:07
    Temat: << m-Bank / Inteligo / BZ WBK ?? >>
    Od: "Esteban" <e...@k...net.pl>

    Rozgadali sie wszyscy jak trzeba :) Szukalem (mozliwie ze niedokladnie) i
    nieznalazlem odp na dreczace mnie pytanie.
    Gdzie zalozyc konto? Ktory bank najlepszy?

    W gre wchodzi m-Bank / Inteligo / BZ WBK
    Wiem ze m-Bank / Inteligo maja niezly procent
    BZ WBK ma zato tokeny.

    Chce zrezygnowac z PEKAO SA (sa beznadziejni jesli chodzi o obsluge
    klienta), ale znalezc cos innego trzeba.

    Chcialbym wiec cale oszczednosci jak i przyszle zarobki przelewac juz na
    jeden z netbankow.

    Co robic? Bo w PEAKO SA nie zostane.

    Poradzcie mi prosze, bo sam juz nie wiem kurcze.

    Esteban

  • 2. Data: 2002-05-24 19:04:09
    Temat: Re: << m-Bank / Inteligo / BZ WBK ?? >>
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Esteban napisał(a):

    > Co robic? Bo w PEAKO SA nie zostane.
    >
    > Poradzcie mi prosze, bo sam juz nie wiem kurcze.

    lepiej tutaj o to nie pytaj ;)
    ja kiedzys tez chcialem uciec z pekao z tych samych powodow, poczytalem
    grupe i
    .
    .
    .
    teraz mam konta w 9 bankach, kilkanascie kart platniczych w szufladzie,
    a kilka najlepszych (moim zdaniem) w portfelu, jak bylem w czechach to
    wybieralem kase z bankomatu dwoma kartami (test kursow), a co ciekawe to
    po pol roku wrocilem - za namowa grupy - do pekao i zalozylem rachunek
    biezacy

    roberts
    p.s. moja rada - zaloz konta w kazdym z tych trzech bankow :)

  • 3. Data: 2002-05-24 19:46:02
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > lepiej tutaj o to nie pytaj ;)
    > ja kiedzys tez chcialem uciec z pekao z tych samych powodow, poczytalem
> [...]

    makabra! skad to znam :-) ?

    > kilkanascie kart platniczych w szufladzie,
    > a kilka najlepszych (moim zdaniem) w portfelu,

    ostatnio rozwazalem zakup nowego portfela :-)

    > jak bylem w czechach to
    > wybieralem kase z bankomatu dwoma kartami (test kursow),

    aaa... a wakacje juz tuz, tuz :-)

    > a co ciekawe to
    > po pol roku wrocilem - za namowa grupy - do pekao i zalozylem rachunek
    > biezacy

    A po co? zeby na wszelki wypadek miec furtke do bezkaucyjnego otrzymania
    debetowej VC ? -)

    > roberts
    > p.s. moja rada - zaloz konta w kazdym z tych trzech bankow :)

    I tak na 3 sie nie skonczy :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-05-24 19:51:54
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > p.s. moja rada - zaloz konta w kazdym z tych trzech bankow :)

    A czemu tylko w tych trzech ?
    a Lukas ?
    a Integrum ?
    a LGPetroBank ?
    a .......

    billy

  • 5. Data: 2002-05-24 21:54:40
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    RobertS wrote:

> [...]
    > .
    > .
    > teraz mam konta w 9 bankach, kilkanascie kart platniczych w szufladzie

    mnie tez wystarczalo jedno konto dopoki nie zaczalem czytac pbb :)))

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 6. Data: 2002-05-24 21:59:31
    Od: "WIT" <W...@b...pl>

    > A czemu tylko w tych trzech ?
    > a Lukas ?
    > a Integrum ?
    > a LGPetroBank ?
    > a .......
    >
    > billy

    A ja polecam BPH (teraz to BPH PBK, ale lepiej idz do oddzialu dawnego BPH)

    Mam tam konto od 6 lat i niegdy nie mialem problemow.
    Bankowosc internetowa dziala bez zarzutu i pokazuje biezace saldo, a nie
    jakies tam z dnia wczorajszego.
    Poza tym bank dziala na systemie centralnym Sanchez Profile (wersja 5.0,
    stara ale jara :-)

    Pozdrawiam,
    ____________________________
    Wit Turkowski
    GG# 1378

  • 7. Data: 2002-05-24 23:25:43
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    WIT wrote:

> [...]
    >
    > Mam tam konto od 6 lat i niegdy nie mialem problemow.
    > Bankowosc internetowa dziala bez zarzutu i pokazuje biezace saldo, a nie

    naprawde ? jestem w szoku, czesto sie logujesz na konto? generalnie na
    poczatku roku po modernizacjach sie troche poprawilo ale do online to
    jeszcze sez@mowi daleko...

    http://e-bank.bph.pl/bph/portal/start.nsf/Informacja
    ?openPage
    tu jest opisane co BPH rozumie pod pojeciem czasu rzeczywistego :)

    zeby jeszcze w przypadku awarii dzialaly te aktualizacje 3 razy
    dziennie,
    wiele razy wieczorem widzialem sadlo z 8 rano...

    nie wspomne juz o padach ich calego systemu, w tym roku dwa razy (moze
    akurat ja mam takiego pecha - nie odwiedzam oddzialu czesto) widzialem
    w odziale tabliczke (maja juz taka przygotowana) informujaca ze z powodu
    "awarii systemu obsluga w ograniczonym zakresie" - co w praktyce oznacza
    ze nic nie zalatwisz

  • 8. Data: 2002-05-24 23:53:04
    Od: "Esteban" <e...@k...net.pl>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message news:3CEE8EA9.A32C7838@go2.pl...

    > p.s. moja rada - zaloz konta w kazdym z tych trzech bankow :)

    3 !? Z jednym problemow wystarczy a ty proponujesz mi 3!
    Niezrozumielismy sie :(

  • 9. Data: 2002-05-25 07:06:21
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Esteban wrote:

    > 3 !? Z jednym problemow wystarczy a ty proponujesz mi 3!
    > Niezrozumielismy sie :(

    zawsze mozesz przetestowac 3 banki a potem zostawic sobie
    to konto z ktorego najbardziej bedziesz zadowolony :)

  • 10. Data: 2002-05-25 09:21:26
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Esteban" <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > 3 !? Z jednym problemow wystarczy a ty proponujesz mi 3!
    > Niezrozumielismy sie :(

    Chyba rzeczywiście czytasz niedokładnie

    Nie istnieje bank idealny, który zadowoli wszystkich
    Piszesz, że Pekao jest niedobre
    Ale nie piszesz co dla ciebie w banku najważniejsze, a co ma dla ciebie
    marginalne znaczenie.
    Innymi słowy jakie negatywne dla innych cechy banku tobie nie będą
    przeszkadzać.

    Takie Pekao ma mnóstwo wad, ale także parę zalet.

    mbank, Inteligo w ogóle nie ma obsługi klienta, która tak cię boli w Pekao
    BZWBK też ma marną.
    Ale obsługa zależy od człowieka, a nie od banku. W każdej instytucji są
    ludzie i "taborety".
    Akurat w moim oddziale Pekao było kilka miłych i uczynnych pracownic, ale to
    nie wystarczyło aby tam trzymać konto.

    Ja najbardziej jestem zadowolony z "mojej" obsługi w PKO BP i ING BSK.
    Dziwak jestem ????
    Jasne! Bo wielu innych ludzi być może opluje te same osoby , które ja sobie
    chwalę.
    Ja wiem , że te panie byłyby tak samo miłe, uprzejme i uczynne bez względu
    na bank.
    Ja wiem, że w tych "moich" bankach są także inni pracownicy, których
    należałoby odsunąć od kontaktu z klientami (bo są beznadziejni).
    Ja ich omijam i dlatego oni mnie już mało "ruszają".

    Skoro tobie wystarczy jeden bank, to masz małe zapotrzebowanie na usługi
    bankowe, zatem propozycje wcześniejsze są jak najbardziej na miejscu.

    Żeby było konkretnie: ja tobie ROZKAZUJĘ [???? :-)]
    założyć konto w mbank, a to w Pekao zamienić na bieżące.
    Będziesz miał kilka rachunków w mbank do codziennej działalności i jeden
    "uśpiony" do operacji gotówkowych w Pekao. Będzie tanio i wystarczająco.
    O Inteligo i BZWBK zapomnij.
    Chyba, ze wymienisz powody, po których moja porada się zmieni.:-)