  • 1. Data: 2012-06-30 21:31:05
    Temat: KK/debetówka Maestro z dobrym przelicznikiem z EUR
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Zostałem uświadomiono, że w DE bez Maestro to słabo ;(

    Doradzcie gdzie po najniższych kosztach taką zdobyć ?

    Wyjazd na 2tyg do końca roku góra dwa takie, więc dużo "inwestować" w bank nie
    chcę

  • 2. Data: 2012-06-30 22:18:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-06-30 21:31, m...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    >
    > Doradzcie gdzie po najniższych kosztach taką zdobyć ?
    >
    > Wyjazd na 2tyg do końca roku góra dwa takie, więc dużo "inwestować" w bank nie

    kk Polbanku (MasterCard) ma bdb przeliczniki, a jeżeli wystarczy
    debetówka to załóż sobie konto walutowe w BZWBK i wez do niego karte,
    transakcje rozliczane bezpośrednio w walucie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-06-30 23:33:45
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    > Zostałem uświadomiono, że w DE bez Maestro to słabo ;(

    Dokładniej to:
    1. bez Maestro wydanego w DE jest słabo
    2. wcale nie tak słabo, nie demonizujmy

    > Doradzcie gdzie po najniższych kosztach taką zdobyć ?

    w DE

    > Wyjazd na 2tyg do końca roku góra dwa takie, więc dużo "inwestować" w bank
    > nie
    > chcę

    Niespecjalnie możesz więc się rozluźnij...

    -- Sławek

  • 4. Data: 2012-07-01 00:08:24
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 30, 9:31 pm, " " <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Zostałem uświadomiono, że w DE bez Maestro to słabo ;(
    >
    > Doradzcie gdzie po najniższych kosztach taką zdobyć ?

    Jedyna karta Maestro w EUR wydawaną przez polskie banki ma Millennium.

    Koszt 1 EUR miesięcznie chyba.
    Wypłata z bankomatu za granicą 2 EUR niezależnie od kwoty.

    Podpięta bezpośrednio do konta EUR w Millennium (które trzeba założyć
    przez Internet uprzednio założywszy złotówkowe w oddziale, inaczej
    będzie opłata miesięczna za konto!).
    Wszystko chyba da się zrobić w 1 dzień, a potem trzeba jeszcze do
    oddziału z powrotem zamówić kartę, przyślą ją pocztą, mogą wysłać za
    granicę.

    Ja zamawiałem wysyłkę pocztą do Niemiec, i od dnia zamówienia w
    oddziale w Polsce, do pojawienia się karty w skrzynce pocztowej w
    Niemczech minęło dokładnie 13 dni.

    Karta działa w Niemczech tam gdzie MasterCard nie działa, czyli w
    tanich sklepach Lidl itp, praktycznie wszędzie działa, testowane.

    Kursy dzięki tej karcie uzyskasz najlepsze, bo możesz wymieniać PLN na
    EUR na http://www.walutomat.pl/ i oni mają konto w Millennium i
    wypłata EUR jest bez prowizji i trwa kilka minut tylko. Ewentualnie
    http://www.pomaranczarnia.pl/ tez ma dobre kursy i konto w Millennium.

  • 5. Data: 2012-07-01 12:31:16
    Od: " Muster" <m...@N...gazeta.pl>

    Miernik <p...@p...miernik.name> napisał(a):

    > Jedyna karta Maestro w EUR wydawan=B1 przez polskie banki ma Millennium.

    a coś w złotówkach ale z dobrym kursem na EUR ( jak KK polbanku) ?

    > Koszt 1 EUR miesi=EAcznie chyba.
    > Wyp=B3ata z bankomatu za granic=B1 2 EUR niezale=BFnie od kwoty.

    wymyśliłem, że może jednak konto EUR w mbanku (za darmo prowadzenie, karta i
    wypłaty EUR za granicą) - są kantory z darmowymi przelewami do mbank

    Gdzie się da płacić KK polbanku - gdzie się nie da wypłacam z bankomatu z
    mbank

    make sense ?

  • 6. Data: 2012-07-01 13:21:39
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jul 1, 12:31 pm, " Muster" <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    > a coś w złotówkach ale z dobrym kursem na EUR ( jak KK polbanku) ?

    Kiedyś słyszałem że złotówkowe Maestro Pekao SA ma równie dobre kursy,
    ale nie wiem czy jeszcze, kiedyś o tym było na grupie. Spytaj jakiegoś
    aktualnego użytkownika żeby przetestował.

  • 7. Data: 2012-07-03 12:51:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 10:31:16 +0000, Muster napisał(a):

> [...]
    > mbank
    >
    > Gdzie się da płacić KK polbanku - gdzie się nie da wypłacam z bankomatu

    No zawsze lepiej mieć dwie możliwości do wyboru niż jedną.
    O mbanku i kantorach był w piątek post poczytaj:
    zeta.pl>

    --
    xbartx