  • 1. Data: 2012-06-30 21:39:27
    Temat: City KK World MasterCard
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Jak City przelicza płatności zagraniczne w EUR ?
    po uczuciwym kursie ?

    Kiedyś było że do płacenia zagranicą najlepszy Polbank - aktualne ?

  • 2. Data: 2012-06-30 22:19:16
    Temat: Re: City KK World MasterCard
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-06-30 21:39, m...@N...gazeta.pl pisze:

    > Jak City przelicza płatności zagraniczne w EUR ?
    > po uczuciwym kursie ?

    nie

    > Kiedyś było że do płacenia zagranicą najlepszy Polbank - aktualne ?

    tak, u mnie nieustająco najlepsza karta do platnosci zagranicznych i
    jeszcze 1% transakcji zwracają ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-07-01 01:15:30
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Polbank górą, choć nie bez kolców.
    Mam kartę "dwufunkcyjną" debetową i kredytową. Domyślnie płaci się kredytówką, a
    z bankomatu wybiera debetówką. Niestety, kiedyś za granicą to nie zadziałało i
    prowizja za wypłatę z bankomatu+odsetki były dość wysokie.

    MichalL

  • 4. Data: 2012-07-02 13:31:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> wrote on 2012-07-01_1:15
> [...]
    > kredytówką, a z bankomatu wybiera debetówką. Niestety, kiedyś za
    > granicą to nie zadziałało i prowizja za wypłatę z

    I nie reklamowałeś ?!?

    witrak()

  • 5. Data: 2012-07-02 14:36:26
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 13:31:41 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:

    > I nie reklamowałeś ?!?

    hm..ale jest taka opcja w Polbanku?

    imho jedyna wersja to wybor rachunku z ktorego wyplacamy w bankomacie Polbanku lub
    Euronetu, we wszystkich innych sytuacjach (lacznie z pozostalymi bankomatami) mamy
    platnosc z rachunku karty.

    (sa jeszcze przypadki za granica gdzie nawet przy platnosci pojawia sie opcja wyboru
    rachunku - nie wiem czy ten wybor zadzialalby w powiazany z ta polbankowa
    funkcjonalnoscia.

  • 6. Data: 2012-07-03 12:47:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 02 Jul 2012 05:36:26 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > (sa jeszcze przypadki za granica gdzie nawet przy platnosci pojawia sie
    > opcja wyboru rachunku - nie wiem czy ten wybor zadzialalby w powiazany z
    > ta polbankowa funkcjonalnoscia.

    Raczej nie. Ta funkcja debetowa kk Polbank dotyczy stricte PL i
    bankomatów tych o których wspomniałeś.

    --
    xbartx