  • 1. Data: 2012-06-30 11:43:25
    Temat: awaria inteligo przeglądarka nie chce użyć zapamiętanego hasła
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    awaria albo bank inteligo zjebał swoją stronę
    mam wpisane dane logowania w przeglądarkę
    a tu nic teraz muszę za każdym razem klepać
    co oni odpierdalają

    erator/

  • 2. Data: 2012-06-30 11:48:47
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.06.2012 11:43, zlotowinfo pisze:
    > awaria albo bank inteligo zjebał swoją stronę
    > mam wpisane dane logowania w przeglądarkę
    > a tu nic teraz muszę za każdym razem klepać
    > co oni odpierdalają

    To ty raczej miałeś dotąd zepsutą przeglądarkę. Trzeba było specjalne
    hacki robić żeby np. Firefox chciał zapamiętać hasło z jakiegokolwiek
    banku

    p. m.

  • 3. Data: 2012-06-30 12:09:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To ty raczej miałeś dotąd zepsutą przeglądarkę. Trzeba było specjalne
    > hacki robić żeby np. Firefox chciał zapamiętać hasło z jakiegokolwiek
    > banku

    oni coś musieli zjebać, bo żadna przeglądarka
    nie pamięta loginu i hasła do inteligo

    co robisz by firefox pamiętał?
    może jakiś zewnętrzny program teraz trzeba czy plugin

    mogę specjalnie dla inteligo odpalać firefoxa
    normalnie używam opery

    erator/

  • 4. Data: 2012-06-30 13:12:43
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W sobotę, 30 czerwca 2012, o godz. 12:09:09, napisałeś na temat: "awaria inteligo
    przeglądarka nie chce użyć zapamiętanego hasła"
    zlotowinfo u...@g...pl, news:jsmj7v$62c$1@inews.gazeta.pl

    > oni coś musieli zjebać, bo żadna przeglądarka
    > nie pamięta loginu i hasła do inteligo

    > co robisz by firefox pamiętał?
    > może jakiś zewnętrzny program teraz trzeba czy plugin

    U mnie Norton (NIS) i jego sejf zapodaje mi hasła, także do Inteligo.

    --
    TZ

    - Wolski przyłożył ucho do ziemi i usłyszał tupot niedźwiedzich kopyt. -

  • 5. Data: 2012-06-30 13:42:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >>

    > To ty raczej miałeś dotąd zepsutą przeglądarkę. Trzeba było specjalne
    > hacki robić żeby np. Firefox chciał zapamiętać hasło z jakiegokolwiek

    e tam gadasz
    ja w operze do większości normalnych bankow się loguje automatem
    nie jakieś cuda z pojedynczymi cyferkami typu getinonline
    nie używam bo to niewygodne

    erator/

  • 6. Data: 2012-06-30 13:55:44
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > co robisz by firefox pamiętał?
    > może jakiś zewnętrzny program teraz trzeba czy plugin
    >
    > mogę specjalnie dla inteligo odpalać firefoxa
    > normalnie używam opery

    Np. dodatek
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/saved-pa
    ssword-editor/?src=api
    pamięta hasła do iPKO, Inteligo i KB24.

    A do "pamiętania" różnych innych rzeczy dobry jest dodatek
    http://www.floatnotes.org/

  • 7. Data: 2012-06-30 14:21:11
    Od: "az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TrzyLinie <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    ssword-editor/?src=api
    > pamięta hasła do iPKO, Inteligo i KB24.
    >
    > A do "pamiętania" różnych innych rzeczy dobry jest dodatek

    A ja polecam KeePass. Zewnętrzny program, na wiele platform (również na
    androida). Posiada użyteczne skróty do wklejania loginów i hasel do
    przeglądarki. W połaczeniu z dropboxem daje mozliwość posiadania aktualnej
    bazy haseł na wszystkich posiadanych komputerach/telefonach. Baza oczywiście
    szyfrowana za pomocą hasła i/lub klucza, którym może być dowolny plik.

  • 8. Data: 2012-06-30 14:31:02
    Od: W <w...@w...pl>

    zlotowinfo wystukał, co następuje:

    > e tam gadasz
    > ja w operze do większości normalnych bankow się loguje automatem
    > nie jakieś cuda z pojedynczymi cyferkami typu getinonline
    > nie używam bo to niewygodne

    albo ing...

  • 9. Data: 2012-06-30 15:59:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > awaria albo bank inteligo zjebał swoją stronę
    > mam wpisane dane logowania w przeglądarkę
    > a tu nic teraz muszę za każdym razem klepać
    > co oni odpierdalają

    udało się cudem obejść problem
    preferencje dla witryny >> sieć >> identyfikacja przeglądarki
    zmieniłem na firefox

    mam nadzieję że nie zamotają ponownie

    erator/