  • 11. Data: 2008-01-21 20:52:24
    Temat: Re: KK citi vs nowy system - działają przelewy z karty?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "dl" <q...@n...cy> wrote in message
    news:fn300c$cfd$1@inews.gazeta.pl...
    > I tylko tyle mam żali do Citi - korzystam dalej bo podobają mi się inne
    > zalety ichniej kk ;)

    No wlasnie. Oferte maja calkiem dobra. Ja mialem nawet sobie zalozyc konto
    w multi, ale problemem jest dla mnie fakt wyplacania co miesiac 15 zlotych
    oplaty za konto. Wole miec wszystko za free, a w citi przynajmniej na
    razie tak mam, bo moj pracodawca wspolpracuje z tym bankiem.

  • 12. Data: 2008-01-21 21:32:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ygreko" 4795061b$0$32187$f...@m...aster.pl

> [...]
    > oplaty za konto. Wole miec wszystko za free, a w citi przynajmniej na
    > razie tak mam, bo moj pracodawca wspolpracuje z tym bankiem.

    Zwykle oszczędzające konta są za free.
    I zwykle z tych kont można spłacić kartę, bo raz w miesiącu
    pieniądze z takich kont mogą schodzić za free.

    Jest jeden problem: Z oszczędzającego w Citi nie można automagicznie
    spłacać karty Citi... Gdyby było można -- warto by było na takie
    konto płacić ze dwa tygodnie ;) wcześniej, aby mieć święty spokój. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-01-21 22:03:22
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 21 Jan 2008 21:23:38 +0100, Eneuel Leszek wrote:

    > "dl" fn2ugq$57m$...@i...gazeta.pl

    > Szkoda.

    Można.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2008-01-21 22:12:37
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:fn3338$rbe$1@inews.gazeta.pl...
    > Zwykle oszczędzające konta są za free.

    Mi chodzi o RORy, karty do nich, bankomaty, dostep przez net i telefon --
    te rzeczy wole miec za free niz placic za nie 15 zl multibankowi, aby
    uzyskac konto, gdzie przelewy sa za darmo.

  • 15. Data: 2008-01-21 22:18:35
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Marcin Mokrzycki" lx7ureoxhdj4.k3jp3kx0tszk$....@4...net

    > Można.

    Ekh... Proszę o uzgodnienie stanowisk...

    I jeśli można -- na jakich warunkach?

    W Citi można płacić zupełnie za free, ale nie na
    swoje konto -- za mieszkanie, gaz czy elektryczność lub szkołę...
    W WBK można płacić gdziekolwiek (oby nie na swoją kartę) ale taki
    przelew kosztuje 3 złote.

    W wielu bankach można płacić, ale trzeba za te przelewy zapłacić
    jak za wyjęcie pieniędzy z bankomatu.

    A jak jest w Multi? Chcę zebrać dobre karty. (; do gry i do pasjanasa ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2008-01-21 22:25:55
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "ygreko" 479518ea$0$32207$f...@m...aster.pl

    > Mi chodzi o RORy,

    Jeśli z CitiKarty możesz przelewać -- po co Ci aż konto?
    Może lepsze są takie dwie czy trzy karty, niż tradycyjne konta?

    (trochę prowokacyjnie?)

    > karty do nich,

    Po co, skoro są kredytowe?

    > bankomaty,

    jw.

    Ja praktycznie nie używam gotówki.
    Unikam sklepów, które nie przyjmują kart.
    (wyjątek stanowią ci sprzedawcy, którzy mnie dobrze traktowali
    w czasie, gdy byłem rozdeptywany :) przez tak zwany świat)

    > dostep przez net i telefon --
    > te rzeczy wole miec za free niz placic za nie 15 zl

    Chyba każdy o zdrowych zmysłach woli, aby opłatę bank
    pobierał w sposób niejawny, czyli obracając szmalem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2008-01-21 22:29:29
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 21 Jan 2008 23:18:35 +0100, Eneuel Leszek wrote:

    > Ekh... Proszę o uzgodnienie stanowisk...

    Najlepiej zajrzeć do źródeł :-)

    TOiP:
    "11. Opłata za przelew z rachunku karty kredytowej (BOT,CUF) 2,00%
    min.5,00 zł"

    Regulamin:
    "12. Przelew z rachunku karty kredytowej jest traktowany jak transakcja
    bezgotówkowa, skutkująca pomniejszeniem dostępnego salda limitu
    kredytowego."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 18. Data: 2008-01-21 22:36:20
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Można.

    Dobra, to inaczej: oczywiście z karty multi mozna robić przelewy, z jednym
    dużym ALE - cytując Multi "Prowizja za przelew wynosi 2 % przelewanej kwoty
    ( min.5 zł)" -
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/p
    rzelew_karty.

    Czyli w moim rozumieniu przelewów nie ma, bo nie są bezpłatne jak z KK w
    citi ;)

    Ale masz rację, technicznie w multi przelewy z KK są.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 19. Data: 2008-01-21 22:37:04
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 23:12:37 +0100, "ygreko" <...@...com> wklepał(-a):

    >Mi chodzi o RORy, karty do nich, bankomaty, dostep przez net i telefon --
    >te rzeczy wole miec za free niz placic za nie 15 zl multibankowi, aby
    >uzyskac konto, gdzie przelewy sa za darmo.

    Przecież podstawowe konto jest za 5 zł... (no i 2 zł za kartę debetową).

  • 20. Data: 2008-01-21 22:38:06
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message
    > (trochę prowokacyjnie?)

    Chcesz powiedziec, ze nie warto w ogole miec konta? Ze nie warto robic
    przelewow, ktore nie sluza do platnosci za rachunki? Ze nie warto czasem
    poslugiwac sie gotowka?

    Jest milion miejsc, gdzie gotowka jest potrzebna i skad ja wtedy wziac?
    Dzisiaj potrzebowalem wiecej niz mialem w portfelu, ale na szczescie
    euronet byl o rzut beretem; wole miec darmowe konto z darmowymi
    bankomatami, ktore sie przydaja, niz platne konto z platnymi bankomatami
    albo slaba siecia wlasnych, vide: bzwbk, co zawsze bylo dobra opcja, bo
    moja zona ma konto w pekao sa i jak trzeba bylo wydac troche gotowki, to
    jej darmowy bankomat zawsze byl w okolicy ;).

    Koniec z mojej strony, juz sie dosc w tym temacie uzewnetrznilem.