  • 1. Data: 2008-01-21 18:29:45
    Temat: Zarobki w NBP
    Od: Piotr <p...@g...pl>

    Witam!

    Czy ktokolwiek orientuje się jaki jest poziom zarobków w NBP, stanowisko
    specjalista w dziale płatności transgranicznych.
    Wiem, że NBP wygląda ładnie w CV ale nie mam pojęcia jak to wygląda od
    strony finansowej. Niestety polskie firmy nie podają widełek płacowych a
    nawet sama rozmowa kwalifikacyjna wiązałaby się dla mnie z długą
    podróżą, więc zastanawiam się czy warto w ogóle startować.
    Jeśli ktoś może pomóc i podać chociaż orientacyjny przedział stawek będę
    bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2008-01-22 06:00:35
    Temat: Re: Zarobki w NBP
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Mon, 21 Jan 2008 18:29:45 +0000, Piotr <p...@g...pl>
    napisal:

    >Witam!
    >
    >Czy ktokolwiek orientuje się jaki jest poziom zarobków w NBP, stanowisko
    >specjalista w dziale płatno?ci transgranicznych.
    >Wiem, że NBP wygl?da ładnie w CV ale nie mam pojęcia jak to wygl?da od
    >strony finansowej. Niestety polskie firmy nie podaj? widełek płacowych a
    >nawet sama rozmowa kwalifikacyjna wi?załaby się dla mnie z dług?
    >podróż?, więc zastanawiam się czy warto w ogóle startować.
    >Je?li kto? może pomóc i podać chociaż orientacyjny przedział stawek będę
    >bardzo wdzięczny.
    >
    >Pozdrawiam
> [...]

    to jest wlasnie polska- tez mnie to wkurzalo ze nie ma widelek
    Jesli chcesz mozesz zrobic rozmowe przez skypa, pytanie czy oni pojda
    na to :-)