  • 1. Data: 2008-01-21 19:22:39
    Temat: Chamstwo internetowe mBanku
    Od: o...@g...com

    Witam!

    Po zalogowaniu sie na moje konto wyświetla mi się reklama mbankowych
    kredytów hipotecznych. Czemu tą reklamę mBank podpisuje jako
    Komunikat? Nie różni sie to wogóle od tradycyjnego spamu gdyz nie
    mozna sie tego pozbyć. Dodatkowo bezczelnie jest w dziale Komunikaty.
    Otóż korzystam z usług mBanku gdyż nigdy nie był perfidnie nachalny w
    stosunku do użytkowników. Widzę jednak ze się to zaczyna zmieniać.
    Czemu pują sobie reputacje takimi sztuczkami reklamowymi niskiego
    poziomu? Nie życzę sobie widzieć reklam mBanku a w szczególności
    opisanych kłamliwie jako komunikat.
    Widzę że niestety mBank się zmienia... na gorsze!
    Ponieważ nie ma możliwości usunięcia tej reklamy i jak domniemam
    wyświetla się ona wszystkim użytkownikom to traktuję ją jako SPAM.
    Złożę więc skargę w odpowiednim urzędzie na masową reklamę było nie
    było wysyłaną kazdemu klientowi przy logowaniu do konta
    internetowego...
    A wy co o tym myślicie?

    Oto treść:

    Komunikat

    Marzysz o nowym mieszkaniu? mBank pomoże ci to marzenie zrealizować!
    Sprawdź naszą ofertę kredytu hipotecznego. Gwarantujemy Ci niskie
    oprocentowanie, brak prowizji za: rozpatrzenie wniosku oraz
    przyznanie, przewalutowanie i wcześniejszą spłatę kredytu!

    Wybierz kredyt hipoteczny dla siebie...

  • 2. Data: 2008-01-21 20:55:29
    Temat: Re: Chamstwo internetowe mBanku
    Od: "Krzysiek Z." <t...@o...pl>

    Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    won trollu

  • 3. Data: 2008-01-22 08:18:57
    Temat: Re: Chamstwo internetowe mBanku i MultiBanku
    Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl>

[...]

    =======

    Ja pierwszy raz dostałem smsa z multi.
    Z propagandą.

  • 4. Data: 2008-01-22 09:03:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 09:18, "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > oprocentowanie, brak prowizji za: rozpatrzenie wniosku oraz
    > przyznanie, przewalutowanie i wcześniejszą spłatę kredytu!

    Ja wybralem opcje, ze chce reklamy na skrzynke mail - ta reklama
    dotarla do mnie ta droga a nie pojawila sie jako komunikat.

    Tak przy okazji przy logowaniu do BPH tez czasem pojawiaja sie
    komunikaty reklamowe - zwlaszcza w okresie hossy z produktami
    gieldowymi.