eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › BZWBK znowu porażka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 1. Data: 2008-01-21 18:08:42
    Temat: BZWBK znowu porażka
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Witam,

    Czy prawdą jest, że w tym dalej chorym (zwłaszcza niekompetencja oddziałów)
    banku biorąc 2-gą j KK (nie mam tam konta) otrzymuje kolejny nr NIK i
    systemy BZWB24 działają osobno dla każdej z kart? Nie chce mi się w to
    wierzyć ale w tym banku wszystko jest mozliwe choć dalej mam nadzieje, że to
    poziom wiedzy panienki w oddziale a nie realia systemu transakcyjnego.

    darek



  • 2. Data: 2008-01-21 18:20:20
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    darek pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy prawdą jest, że w tym dalej chorym (zwłaszcza niekompetencja oddziałów)
    > banku biorąc 2-gą j KK (nie mam tam konta) otrzymuje kolejny nr NIK i
    > systemy BZWB24 działają osobno dla każdej z kart? Nie chce mi się w to
    > wierzyć ale w tym banku wszystko jest mozliwe choć dalej mam nadzieje, że to
    > poziom wiedzy panienki w oddziale a nie realia systemu transakcyjnego.

    Wg mnie nie.

    KJ


  • 3. Data: 2008-01-21 18:28:25
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    darek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Czy prawdą jest, że w tym dalej chorym (zwłaszcza niekompetencja oddziałów)
    > banku biorąc 2-gą j KK (nie mam tam konta) otrzymuje kolejny nr NIK i
    > systemy BZWB24 działają osobno dla każdej z kart? Nie chce mi się w to
    > wierzyć ale w tym banku wszystko jest mozliwe choć dalej mam nadzieje, że to
    > poziom wiedzy panienki w oddziale a nie realia systemu transakcyjnego.
    >
    > darek
    >
    >
    jesli to jest karta na twoje nazwisko to wszystko będziesz miał pod tym
    samym NIK-iem


  • 4. Data: 2008-01-21 18:39:03
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "darek" <b...@h...pl> wrote in message
    news:4794dfac$1@news.home.net.pl...
    > Czy prawdą jest, że w tym dalej chorym (zwłaszcza niekompetencja
    > oddziałów) banku biorąc 2-gą j KK (nie mam tam konta) otrzymuje
    > kolejny nr NIK i systemy BZWB24 działają osobno dla każdej z kart? Nie
    > chce mi się w to wierzyć ale w tym banku wszystko jest mozliwe choć
    > dalej mam nadzieje, że to poziom wiedzy panienki w oddziale a nie realia
    > systemu transakcyjnego.


    Musze sie zgodzic z toba, ze poziom kompetencji pracownikow oddzialow jest
    tragiczny. Przypome tylko wszystko, co juz opisywalem:
    - przy zakladaniu nowego konta pani poinformowala, ze limit sie
    "przepnie" ze starego pod nowe; po zalozeniu okazalo sie, ze musze przejsc
    normalna weryfikacje i zaplacic jeszcze raz oplate
    - przy zamykaniu konta (byla promocja: do konca 2007 konto prestiz na
    probe za free) -- konto nie przeszlo proby, zlozylem wniosek o zamkniecie
    i tu nagle dzwoni do mnie pracownik z pretensja, ze wyczyscilem konto a
    przeciez oplate za prowadzenie trzeba uiscic -- jakies 7 minut tlumaczylem
    mu, ze konto jest bezplatne, jakos nie uwierzyl i powiedzial ze sprawdzi i
    oddzwoni -- nie oddzwonil, ale przynajmniej zamknal konto
    - przez kilka lat nie potrafili sobie poradzic z podwojnym profilem
    mojego konta -- wystepowalem w systemie dwa razy i co chwile bylo: "ale co
    pan chce wyplacic, przeciez ma pan ZERO na koncie!", po czym musialem
    wyjasnic aby poszukali mnie drugi raz i w koncu sie udawalo; za kazdym
    razem prosilem aby wreszcie to wyjasnili -- w koncu musialem ewidentnie
    nawrzeszczec na kierowniczke oddzialu i to zadzialalo ;)
    - teraz tez bede musial na kogos nawrzeszczec, bo dyspozycja zamkniecia
    rachunku juz poltora tygodnia wedruje miedzy oddzialami, a rzekomo poczta
    wewnetrzna wysylana jest dwa razy w tygodniu.

    Infolinie tez maja swietna:

    - chcialem zalozyc konto24.pl, na infolinii zdecydowanie skierowano mnie
    do oddzialu, gdzie "maja pelna wiedze o tym koncie" a w oddziale (tu
    akurat slusznie) odeslano mnie do internetu...

    I ten ostatni punkt zbliza nas do odpowiedzi na twoje pytanie: w umowie o
    konto24.pl jest wyrazny zapis:
    "Mam juz uslugi internetowe i chce podlaczyc nowe konto pod te uslugi" i
    tu jest miejsce do postawienia krzyzyka. Zakladam, ze w KK jest podobnie.


  • 5. Data: 2008-01-21 20:30:35
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    ygreko napisał(a):
    > "darek" <b...@h...pl> wrote in message
    > news:4794dfac$1@news.home.net.pl...
    >> Czy prawdą jest, że w tym dalej chorym (zwłaszcza niekompetencja
    >> oddziałów) banku biorąc 2-gą j KK (nie mam tam konta) otrzymuje
    >> kolejny nr NIK i systemy BZWB24 działają osobno dla każdej z kart? Nie
    >> chce mi się w to wierzyć ale w tym banku wszystko jest mozliwe choć
    >> dalej mam nadzieje, że to poziom wiedzy panienki w oddziale a nie
    >> realia systemu transakcyjnego.
    >
    >
    > Musze sie zgodzic z toba, ze poziom kompetencji pracownikow oddzialow
    > jest tragiczny. Przypome tylko wszystko, co juz opisywalem:
    > - przy zakladaniu nowego konta pani poinformowala, ze limit sie
    > "przepnie" ze starego pod nowe; po zalozeniu okazalo sie, ze musze
    > przejsc normalna weryfikacje i zaplacic jeszcze raz oplate
    > - przy zamykaniu konta (byla promocja: do konca 2007 konto prestiz na
    > probe za free) -- konto nie przeszlo proby, zlozylem wniosek o
    > zamkniecie i tu nagle dzwoni do mnie pracownik z pretensja, ze
    > wyczyscilem konto a przeciez oplate za prowadzenie trzeba uiscic --
    > jakies 7 minut tlumaczylem mu, ze konto jest bezplatne, jakos nie
    > uwierzyl i powiedzial ze sprawdzi i oddzwoni -- nie oddzwonil, ale
    > przynajmniej zamknal konto
    > - przez kilka lat nie potrafili sobie poradzic z podwojnym profilem
    > mojego konta -- wystepowalem w systemie dwa razy i co chwile bylo: "ale
    > co pan chce wyplacic, przeciez ma pan ZERO na koncie!", po czym musialem
    > wyjasnic aby poszukali mnie drugi raz i w koncu sie udawalo; za kazdym
    > razem prosilem aby wreszcie to wyjasnili -- w koncu musialem ewidentnie
    > nawrzeszczec na kierowniczke oddzialu i to zadzialalo ;)
    > - teraz tez bede musial na kogos nawrzeszczec, bo dyspozycja zamkniecia
    > rachunku juz poltora tygodnia wedruje miedzy oddzialami, a rzekomo
    > poczta wewnetrzna wysylana jest dwa razy w tygodniu.
    >
    > Infolinie tez maja swietna:
    >
    > - chcialem zalozyc konto24.pl, na infolinii zdecydowanie skierowano mnie
    > do oddzialu, gdzie "maja pelna wiedze o tym koncie" a w oddziale (tu
    > akurat slusznie) odeslano mnie do internetu...
    >
    > I ten ostatni punkt zbliza nas do odpowiedzi na twoje pytanie: w umowie
    > o konto24.pl jest wyrazny zapis:
    > "Mam juz uslugi internetowe i chce podlaczyc nowe konto pod te uslugi" i
    > tu jest miejsce do postawienia krzyzyka. Zakladam, ze w KK jest podobnie.
    widzę że jesteś uprzedzony do BZ WBK - jest kupa innych banków więc nie
    widze problemu... A tak poza tym, - to radzę nie uogólniac na podstawie
    jednego oddziału. Ja pracuje w tym banku, i uwarzam że akurat w moim
    oddziale doradcy sa kompetentni


  • 6. Data: 2008-01-21 20:38:30
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gostecka wrote:

    >A tak poza tym, - to radzę nie uogólniac na
    > podstawie jednego oddziału. Ja pracuje w tym banku, i uwarzam że
    > akurat w moim oddziale doradcy sa kompetentni

    Na Legnickiej? Nie przesadzałbym z tymi kompetencjami...


  • 7. Data: 2008-01-21 20:58:35
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Gostecka" <d...@e...pl> wrote in message
    news:fn2vff$ur$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > widzę że jesteś uprzedzony do BZ WBK - jest kupa innych banków więc nie
    > widze problemu... A tak poza tym, - to radzę nie uogólniac na podstawie
    > jednego oddziału. Ja pracuje w tym banku, i uwarzam że akurat w moim
    > oddziale doradcy sa kompetentni

    Duma sie odezwala :).
    A czy wszyscy pracownicy twojego oddzialu sa kompetentni takze w
    ortografii?

    Poza tym opisalem tylko przyklady z mojego wlasnego zycia, to co mi sie
    przytrafilo i to sa fakty -- z nimi podyskutuj.

    Nic nie uogolnilem, ale rozumiem, ze po przeczytaniu mojego posta po
    prostu krew sie w tobie wzburzyla, ze ktos zlym slowem obdarzyl bank, w
    ktorym pracujesz... W nerwach rozne rzeczy sie mowi, wiec nie trzymam
    urazy za ton twojego postu.

    PS. Tak, zmienilem bank, bo juz nie wytrzymalem z tymi nieslownymi i malo
    wiedzacymi pracownikami obslugi.
    PS2. Jutro rano osobiscie pojawie sie w oddziale, gdzie podpisalem
    zamkniecie rachunku i zapytam, czemu nie zostalo wyslane tam, gdzie mialo
    zostac wyslane. Byc moze twoj oddzial by to wyslal, niestety w moim
    pracuja ludzie, ktorych trzeba mocno kontrolowac i wiem to nie od dzis.


  • 8. Data: 2008-01-21 21:17:21
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: "darek" <b...@h...pl>


    Użytkownik "Gostecka" napisał w wiadomości:
    > jesli to jest karta na twoje nazwisko to wszystko będziesz miał pod tym
    > samym NIK-iem

    Mam nadzieję, ze twoje słowa spełnią się. Może i w Twoim oddziale pracują
    kompetentne osoby ale np w moim mieście, czyli Szczecinie jeszcze na takowy
    oddział nie trafiłem. Ten bank ma całkiem sporo fajnych produktów ale ich
    "manualna" obsługa w oddziale poraża a bez oddziału pewnych rzeczy
    "niedasie". Poraża do tego stopnia, że już nie raz miałem wątpliwość, czy
    nie pomyliłem drzwi i gdyby nie kojąca zieleń ścian eksplodowałbym
    natychmiast.

    darek



  • 9. Data: 2008-01-21 22:41:00
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>


    "Gostecka" fn2vff$ur$...@a...news.tpi.pl

    > [..] Ja pracuje w tym banku, i uwarzam że akurat w moim [..]

    A co Ty w tym banku warzysz? ;)
    Pewnie piwo!!! Jak tak można?!
    Zamiast pracować -- ona coś gotuje w banku!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....


  • 10. Data: 2008-01-21 23:14:17
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 21:17, "darek" <b...@h...pl> wrote:
    > Użytkownik "Gostecka" napisał w wiadomości:
    >
    > > jesli to jest karta na twoje nazwisko to wszystko będziesz miał pod tym
    > > samym NIK-iem
    >
    > Mam nadzieję, ze twoje słowa spełnią się. Może i w Twoim oddziale pracują
    > kompetentne osoby ale np w moim mieście, czyli Szczecinie jeszcze na takowy
    > oddział nie trafiłem. Ten bank ma całkiem sporo fajnych produktów ale ich
    > "manualna" obsługa w oddziale poraża a bez oddziału pewnych rzeczy
    > "niedasie". Poraża do tego stopnia, że już nie raz miałem wątpliwość, czy
    > nie pomyliłem drzwi i gdyby nie kojąca zieleń ścian eksplodowałbym
    > natychmiast.
    >

    Ale kompletujac informacje z "bzwbkphone" z wiadomosciami pracownika
    mozna wspolnie osiagnac konsensus. Na infolini najlepiej jak
    przelacza, albo sie skonsultuja, ze specjalista produktowym. Wtedy
    jest najbardziej wiarygodna informacja, czesto sprzeczna z
    informacjami pracownika (w ten sposb wymusilem zmiane dnia rozliczenia
    na KK, co podobno bylo mozliwe wylacznie na goldach - pracownica
    konsultowala telefonicznie 20 minut - nie popuscilem az dotarla do
    produktowego i ten ja poprowadzil - w systemie miala opcej nieaktywne,
    ktore jednak dzialaly - stad nieporozumienie)
    Wniosek - jak wiemy, ze cos jest - trzeba zmusic pracownika do
    konsultacji telefonicznych - np. w jednych oddzialach wiedza, ze do 5
    tys KK na oswiadczenie, w innych nie.

    Tak przy okazji - mamy tam tyle bezplatnych przelewow do obcych
    bankow, ile kont oszczedzajacych - przynajmniej tak wynika z TOiP -
    jeszcze nie sprawdzalem ;)

    J

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1