  • 1. Data: 2008-01-21 19:26:45
    Temat: KK citi vs nowy system - działają przelewy z karty?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Wczoraj w nowym systemie zleciłem przelew z KK. Dzisiaj dalej nie widać
    tego przelewu w obciążeniach karty. To normalne czy coś im jednak nie
    działa jak należy?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2008-01-21 19:37:31
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fn2rlu$o1k$1@news.onet.pl...

    > Wczoraj w nowym systemie zleciłem przelew z KK. Dzisiaj dalej nie widać
    > tego przelewu w obciążeniach karty. To normalne czy coś im jednak nie
    > działa jak należy?

    Ja też w tym nowym puszczałem jeden przelew wczoraj, drugi dzisiaj, też nie
    mam jeszcze w obciążeniach, ale patrząc na saldo dostępne i kombinując z
    kalkulatorem wychodzi, że zostały zrealizowane.

    Ehhhh, w porównaniu do Multi (gdzie mam drugą kartę) to straaaasznie w tyle
    peletonu jest Citi. I aż mi się coś robi, jak się muszę logować do ichniego
    panelu i cokolwiek robić :)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 3. Data: 2008-01-21 19:39:04
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Marcin Lubojański" fn2rlu$o1k$...@n...onet.pl

    > Wczoraj w nowym systemie zleciłem przelew z KK. Dzisiaj dalej nie widać
    > tego przelewu w obciążeniach karty. To normalne czy coś im jednak nie
    > działa jak należy?

    A limit/pułap się zmienił? W obciążeniu karty pojawiało się dopiero po
    kilku dniach. Teraz pewnie będzie podobnie, bo to raczej nie od oprawy
    graficznej zależy.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-01-21 19:39:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dl napisał(a):
    > Ehhhh, w porównaniu do Multi (gdzie mam drugą kartę) to straaaasznie w
    > tyle peletonu jest Citi. I aż mi się coś robi, jak się muszę logować do
    > ichniego panelu i cokolwiek robić :)

    Pomysl sobie, ze to juz jest nowy system online. Nastepny pewnie za
    10-15 lat :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-01-21 19:56:05
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "dl" fn2s9s$o13$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > peletonu jest Citi. I aż mi się coś robi, jak się muszę logować do ichniego

    W Multi też można puszczać przelewy z karty kredytowej?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-01-21 20:00:09
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > Pomysl sobie, ze to juz jest nowy system online. Nastepny pewnie za 10-15
    > lat :)

    Wiem, wiem :) Do tego starego logowałem się z zamkniętymi oczami, żeby nie
    oślepnąć ;)

    A poważnie, tak bez złośliwości, to zawsze mnie zadziwia to, że niektóre
    banki traktują dostęp do rachunków przez WWW jako 'zło konieczne'. Chociaz
    jak tak pomyślę, to tylko banki, ale i duuużo innych firm tak traktuje
    Internet - ich witryny są na poziomie żenującym i pełnią rolę chyba tylko
    odstraszacza...

    BTW jesteś pewny, że konto f...@a...pl nie istnieje i nie robisz komuś
    'kreciej roboty'? ;)

    --
    | |

  • 7. Data: 2008-01-21 20:15:19
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
    wiadomości news:fn2u3p$atq$1@news2.task.gda.pl...

    > W Multi też można puszczać przelewy z karty kredytowej?

    Niestety nie.

    --
    | |

  • 8. Data: 2008-01-21 20:18:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dl" fn2tkc$15v$...@i...gazeta.pl

    > Wiem, wiem :) Do tego starego logowałem się z zamkniętymi oczami, żeby nie oślepnąć
    ;)

    A mnie tamta strona odpowiadała.
    Mam tam od połowy wakacji kartę i miałem kilka lat temu konto.
    I strona mi odpowiadała.

    Nowa zresztą też mi odpowiada.

    Klientem Multi też byłem i też nie zgłaszam pretensji co do WWW. :)

> [...]
    > jak tak pomyślę, to tylko banki, ale i duuużo innych firm tak traktuje
    > Internet - ich witryny są na poziomie żenującym i pełnią rolę chyba tylko

    Dla mnie im mniej bajertów -- tym lepiej.
    A najgorsze są IMO flaszki pochłaniające teraherce CPU. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-01-21 20:23:38
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "dl" fn2ugq$57m$...@i...gazeta.pl

    > Niestety nie.

    Szkoda.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2008-01-21 20:40:41
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    napisał w wiadomości news:fn2ur7$6td$1@inews.gazeta.pl...

    > Dla mnie im mniej bajertów -- tym lepiej.
    > A najgorsze są IMO flaszki pochłaniające teraherce CPU. :)

    Oczywiście masz rację. Niemniej jednak ja tu mam na myśli nie skrajność
    (czyli właśnie bajerki, flashe itp), ale czytelność, funkcjonalność i, w
    przypadku banku, szybkość podawania informacji.

    Wzorem internetowych interfejsów (ich podstawowej funckji - dostarczania
    informacji osobie korzystającej z KK) jest dla mnie właśnie multi (no, gdyby
    jeszcze było kilka małych rzeczy byłby ideał, ale i tak jest bardzo dobrze).

    Niestety Citi jest na szarym końcu - nie ma sensu wymieniać wad interfejsu,
    bo co kilka dni ktoś to robi .

    Jedną tylko wymieniając, czyli blokady na KK właśnie, od czego zaczął się
    ten wątek: praktycznie codziennie (a często kilka razy dziennie) używam KK.
    I robię też przelewy z KK (już nie codziennie, ale kilka ich jest). I wkurza
    mnie w Citi straszliwie, że nie wiem czy dana płatność poszła, czy nie.
    Blokad nie ma wcale - fakt, można bawić się kalkulatorem i sprawdzać, ale
    Multibank przyzwyczaił mnie do tego, że praktycznie od razu po płatności
    jest ona ze szczegółami widoczna po zalogowaniu się do panelu. I dla mnie
    właśnie to jest (powinno być) normalne - taka powinna być rola dostępu
    internetowego - natychmiastowy dostęp do tych informacji.

    Dostęp taki, jak teraz to dostęp właściwie 'offline', którego dla mnie
    mogłoby nie być.

    I tylko tyle mam żali do Citi - korzystam dalej bo podobają mi się inne
    zalety ichniej kk ;)

    --
    | |