  • 1. Data: 2008-01-21 19:05:18
    Temat: mbank - automatyczna spłata karty
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    W mbanku istnieje tzw automatyczna splata KK - pytanie do uzywających tego
    wynalazku: o której spłata jest z konta ściągana. W opisie usługi jest,że
    srodki powinny być na koncie o 20 - czy to jest jednoznaczne z pobraniem ich
    zawsze o równej 20? Czy też nie ma tu jednoznacznej reguły i automatu? Czyli
    nie wcześniej niż o 20 i nie poźniej niż X?

    JS

  • 2. Data: 2008-01-21 19:12:34
    Temat: Re: mbank - automatyczna spłata karty
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >ich zawsze o równej 20? Czy też nie ma tu jednoznacznej reguły i automatu?
    >Czyli nie wcześniej niż o 20 i nie poźniej niż X?

    Nie wcześniej a tak naprawdę dużo później.
    Ale aby mieć gwarancję spłaty, środki muszą być przed 20

  • 3. Data: 2008-01-21 20:36:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 20:05:18 +0100,
    osoba podpisana: ianus <U...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > zawsze o równej 20? Czy też nie ma tu jednoznacznej reguły i automatu? Czyli
    > nie wcześniej niż o 20 i nie poźniej niż X?

    Jak jeszcze miałem tą kartę, to środki były ściągane ok. 21

    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides