  • 1. Data: 2014-03-20 00:23:42
    Temat: Podchwytliwe pytanie w Euronecie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zostałem zapytany o to, czy chcę jakiś kupon
    po tym, jak wpłaciłem pieniądze SyneCkowi.

    Czy ktoś wie, o co w tych kuponach chodzi?

    Pojąłem, że za kupony trzeba płacić, wiec
    nie brałem, ale być może źle zrobiłem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-03-20 01:01:13
    Temat: Re: Podchwytliwe pytanie w Euronecie
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgd8v2$apu$1@node1.news.atman.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > Zostałem zapytany o to, czy chcę jakiś kupon
    > po tym, jak wpłaciłem pieniądze SyneCkowi.
    >
    > Czy ktoś wie, o co w tych kuponach chodzi?
    >
    > Pojąłem, że za kupony trzeba płacić, wiec
    > nie brałem, ale być może źle zrobiłem?

    Mi bez pytania jakis kupon wyskoczyl kilka dni temu.
    --
    TA

  • 3. Data: 2014-03-20 02:13:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...news.atma
    n.pl

    > Mi bez pytania jakis kupon wyskoczyl kilka dni temu.

    Dostałeś szmal za freeko? Czy na kuponie było coś innego?
    Kazali Ci ,,zatwierdzić'' regulamin?
    Jeśli tak -- czytałeś ten regulamin?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-03-20 22:21:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgdfch$h67$1@node1.news.atman.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > <T...@s...in.the.world>
    > T...@n...news.atma
    n.pl

    > Dostałeś szmal za freeko? Czy na kuponie było coś innego?
    > Kazali Ci ,,zatwierdzić'' regulamin?
    > Jeśli tak -- czytałeś ten regulamin?

    Nie pamietam. Nie byl to jakis istotny kupon.
    Wywalilem do smieci.
    Niczego nie zatwierdzalem.
    Wyskoczyl jako dodtek do wyplaty.
    --