  • 1. Data: 2004-09-16 16:18:26
    Temat: KK Raiffeisen - procedura wydania
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy otrzymanie kk na podstawie ostatnich 3 wyciagow z innej kk wiaze sie z
    rezygnacja z tej poprzedniej czy tez nie ma takiego wymogu? Jak wyglada
    procedura: wydaja praktycznie od reki czy tez zadaja jakichs dokumentow,
    pytaja bik etc.?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-09-16 16:20:41
    Temat: Re: KK Raiffeisen - procedura wydania
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 18:18:26 +0200, Baton <k...@p...fm> napisał:

    > Czy otrzymanie kk na podstawie ostatnich 3 wyciagow z innej kk wiaze sie
    > rezygnacja z tej poprzedniej czy tez nie ma takiego wymogu?

    Teoretycznie jest. Zostałem poinformowany, że muszę z niej zrezygnować.
    Przyjąłem informacjędo wiadomości i na tym się skończyło.

    Jak wyglada
    > procedura: wydaja praktycznie od reki czy tez zadaja jakichs dokumentow,

    Od ręki.

    > pytaja bik etc.?

    Jeszcze nie wiem - czekam na informację z BIKU - wkróce powinna przyjść ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-16 16:25:52
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>
    napisał w wiadomości news:opsefg0r06e06crn@jaki...

    > Teoretycznie jest. Zostałem poinformowany, że muszę z niej zrezygnować.
    > Przyjąłem informacjędo wiadomości i na tym się skończyło.

    Ja nawet nie zostalem poinformowany... :-) Pytali tylko czy chce skorzystac
    z opcji przejecia zadluzenia starej karty. Usmiechnalem sie i powiedzialem
    ze nie. Pani takze sie uroczo usmiechnela. Tyle.

    marekz

  • 4. Data: 2004-09-16 16:30:54
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z opcji przejecia zadluzenia starej karty. Usmiechnalem sie i powiedzialem
    > ze nie. Pani takze sie uroczo usmiechnela. Tyle.

    Ja nie mam zadluzenia na innej karcie, tzn. splacam wszystko do "0", mam
    jednak k.hipoteczny uwidoczniony w biku ktory to dosc drastycznie obniza
    moja zdolnosc kredytowa. Nie chcialbym takze rezygnowac z kk na podstawie
    ktorej bede sie ubiegal o karte raffiego...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2004-09-16 17:39:46
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > moja zdolnosc kredytowa. Nie chcialbym takze rezygnowac z kk na podstawie
    > ktorej bede sie ubiegal o karte raffiego...

    Nie masz zadluzenia, czy masz je ale jeszcze wramach GP? To zreszta nie ma
    znaczenia. Szybkosc wydania mi karty sugeruje, ze zdolnosc kredytowa nie
    jest sprawdzana. U mnie byly tylko 2 telefony na telefon domowy (jako ze "do
    pracy" (wlasna dg) podalem tylko komorkowy, nie dzwonili na niego). Ja
    obecnie mam 3 karty kredytowe i wysoki kredyt w WWJ-cie. Przy WWJ karty
    kredytowe to rewelacyjne uzupelnienie tego produktu. Skoro Multi nie chcial
    mi dac karty za darmo i bez zaswiadczen, to teraz tyle na tym zyskal, ze
    zamiast placic ich karta, place trzema innymi.

    marekz

  • 6. Data: 2004-09-16 22:29:34
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote in message
    > Szybkosc wydania mi karty sugeruje, ze zdolnosc kredytowa nie
    > jest sprawdzana.
    Nie możliwe. W żadnym banku żadnego kredytu nie dostaniesz bez zbadania
    zdolności kredytowej (z wyjątkiem 300 PLN debetu w Pekao). Banki mają
    obowiązek badania zdolności kredytowej klienta, obligują je do tego przede
    wszystkim ich zarządy i co ma mniejsze znaczenie ustawa o prawie bankowym.
    Nie wiem jak szybko dostałeś tą kartę, ale:
    - spawdzenie BIKu zajmuje 5 minut, analiza - tak ze 20 sekund na stronę dla
    doświadczonego doradcy. Raport ma zwykle od 3 do 20 stron, na 1. stronie w
    sumie nic nie ma
    - większość ważnych informacji znajduje się we wniosku - wiek po PESELU, czy
    jesteś niesolidny po PESELu i numerze dowodu, po adresie zamieszkania z
    dowodu (jeśli nie miałeś konta to zrobili ksero) można wnioskować jakie są
    miesięczne koszty utrzymania i koszty mieszkaniowe (na podstawie wielkości
    miescowości). Numer telefonu potwierdza miejsce zamieszkania. O samochód też
    pewnie spytali?
    Przy dobrych procedurach można zbadać zdolność i przygotować dokumenty
    bardzo szybko.

    > U mnie byly tylko 2 telefony na telefon domowy (jako ze "do
    > pracy" (wlasna dg) podalem tylko komorkowy, nie dzwonili na niego).
    Pewnie zadzwonili i tak na 913, zapytali jaki jest numer telefonu do firmy X
    i może akrat na informacji podali im Twój domowy na firmę?? Może doradca
    dostaje premię za każdego łebka, a z całą pewnością są rozliczani ze
    skuteczności i z tego względu procedury można lekko naginać. Co szkodzi
    odhaczyć fajkę przy "Potwierdzono zartudnienie/ prowadzenie DG klienta"?
    > Ja
    > obecnie mam 3 karty kredytowe i wysoki kredyt w WWJ-cie. Przy WWJ karty
    > kredytowe to rewelacyjne uzupelnienie tego produktu.
    KK nie psują zdolności kredytowej, bo co z tego, że masz 20K PLN limitu a
    nawet długu skoro musisz teoretycznie spłacać tylko mały odsetek tej kwoty.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 7. Data: 2004-09-17 00:25:28
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    A ile musi byc limitu na karcie, aby mozna bylo w zamian na nia otrzymac KK
    Raiffeisenu? Mam limit 750zl na mBankowej karcie. Czy by uznali to, czy trzeba
    miec min 2tys zl ?