  • 1. Data: 2004-09-16 16:15:16
    Temat: Duża suma (kilkanaście milionów) - w jakim banku ?? (najbezpieczniej)
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    Witam

    Mam 18.000.000 zł do umieszczenia na koncie.....

    W jakim banku najbezpieczniej ?? ( poza tym gdzie można negocjować
    oprocentowanie )

    Chodzi o 1. mafie 2. o to, żeby bank nie zbankrutował za pół roku :)))

    Ad 1. Czytałem, że w kilku bankach były afery, że były przecieki odnośnie
    sum, jakie mają biznesmeni / firmy na kontach.....

    Wiecie włoże 18 mln. na konto ide później do okienka wypłacić 15 tys. żł na
    telewizor, a panienka z okienka
    od liczby zer na moim koncie rozboli głowa, jak jej przejdzie może zadzwonić
    do kumpli z Wołomina czy Pruszkowa i za chwile
    Baranina, Cieleceina albo Wieprzowina nie opuszcza mnie na krok swoim
    czarnym Mercem E, BMW 5 czy Jeepem Grand Cherokee... :)

    ( w SE pisali, że ktoś wygrał w lotto, z banku był przeciek i mafia mu się
    dobrała do d4 )

    Wiecie jak jest (w Polsce) :)))

    2. (Niektóre) Banki robią (czasami) różne przewały i bankructwo / upadek
    jest wielce prawdopodobny....a szkoda byłoby stracić 18 mln, zł
    to ponad 4.5 mln $$$ !!! Nawet w USA robi wrażenie (na niektórych :) )....

    Pytam bo w sobote w Totolotku do wygrania 18 baniek :DDD

    No to jaki bank ?

    (mnie przychodzi do głowy jedno: bank szwajcarski :) )

    --
    Pozdrawiam, Jarocki

    Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?
    ---> Jesteś świetnym docelowym klientem aut marki Skoda

  • 2. Data: 2004-09-16 16:37:26
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    najlepiej oddaj biednym, nie bedziesz mial problemow.

  • 3. Data: 2004-09-16 16:49:24
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 18:15:16 +0200, Jarocki naskrobał(a):

    > No to jaki bank ?
    >
    > (mnie przychodzi do głowy jedno: bank szwajcarski :) )

    Jak wygrasz to banki się same pofatygują z indywidualną ofertą.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-09-16 17:01:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarocki <j...@N...SPAM.op.pl> wrote:
    > Mam 18.000.000 zł do umieszczenia na koncie.....

    Jakie okienko ;)
    Idziesz jako klient private bankingu do BRE, ING, Citi itp - i ci sami te 15
    tysiecy dowioza do domu ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-16 17:24:24
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Mam 18.000.000 zł do umieszczenia na koncie.....
    >
    > W jakim banku najbezpieczniej ?? ( poza tym gdzie można negocjować
    > oprocentowanie )

    ja mysle, ze w kazdym tak samo bezpiecznie, ale takie kwoty w bankach nie robia na
    nikim wrazenia, co najwyzej troszke grzeczniej Co odpowiedza na twoje pytania, jakby
    co.

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-09-16 17:54:14
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > najlepiej oddaj biednym, nie bedziesz mial problemow.

    To podajcie numery kont :))

    Pieniadze będe miał w sobote, mam liczby, tzw. "pewniaki" :DDD

  • 7. Data: 2004-09-16 17:54:41
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote in message
    > Dnia Thu, 16 Sep 2004 18:15:16 +0200, Jarocki naskrobał(a):

    > Jak wygrasz to banki się same pofatygują z indywidualną ofertą.

    Nie możę być ?!

    Jak to ?

  • 8. Data: 2004-09-16 17:56:17
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cicgtg$nnv$1@news.onet.pl...

    > Jakie okienko ;)
    > Idziesz jako klient private bankingu do BRE, ING, Citi itp - i ci sami te
    > 15 tysiecy dowioza do domu ;)

    No to ładnie...O private bankingu nie słyszałem,.......

  • 9. Data: 2004-09-16 17:59:18
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    "Fotech" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    robia na nikim wrazenia, co najwyzej troszke grzeczniej Co odpowiedza na

    Myśle, że w Polsce robią wrażenie (a napewno na Pani z okienka ; która ma
    dostęp do tych danych...),
    ...nawet presezi banków muszą "tyrać" :DDD 3-5 lat żeby odłożyc taką kasę
    !

    Pozdrawiam, Jarocki

  • 10. Data: 2004-09-16 18:02:14
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>