  • 1. Data: 2004-09-16 16:29:12
    Temat: telefon z mBanku...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Dzwoniła właśnie miła Pani z mBanku, proponując
    mi kredyt bez prowizji (4000zł), jako dobremu i stałemu
    klientowi :)
    Czy dużo osób maiło taki telefon/komunikat, bo się dziwię,
    że przy moich niezbyt wysokich dochodach aż dzwonią,
    aby udzielić mi kredytu :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-09-16 17:58:26
    Temat: Re: telefon z mBanku...
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    DooMiniK napisał(a):

> [...]
    > Czy dużo osób maiło taki telefon/komunikat, bo się dziwię,
    > że przy moich niezbyt wysokich dochodach aż dzwonią,

    Może to desperacja? ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-16 18:20:02
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> writes:

> [...]
    > Czy dużo osób maiło taki telefon/komunikat, bo się dziwię,
    > że przy moich niezbyt wysokich dochodach aż dzwonią,

    Nie martw się. Pewnie jak się dasz namówić i złożysz wniosek, to
    będziesz cztery razy dosyłał różne papiery po czym powiedzą Ci że nie
    masz zdolności kredytowej ;-)

  • 4. Data: 2004-09-16 18:22:47
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Może to desperacja? ;)

    co dziwne - ta desperacja działa na wielu wielu :-) specjalnie dla pana -
    supermana - mamy do zaoferowania zupełnie zbedny wydatek w kwocie xx zł za
    debet/kk itp i - wielu bierze, bo sformuowania są oczywiście zupełnie inne
    :-)))
    najczesciej lapia sie posiadacze zbednych tysiecy które widać na koncie-
    placac im za golda, to przeciez takie nobliwe aby pokazac ja kasjerce w
    nadhipermrkecie, zwlaszcza gdy ma sie swiadomosc, ze jej pensja nie stracza
    nawet na 3 dni po wyplacie
    w swiadomości tzw "kowalskiego" jest być docenionym - nawet jeśli za tę
    "docenę" przyjdzie płacić ... opłatę roczną przekraczającą wielokrotnie
    osiągane zyski

  • 5. Data: 2004-09-16 18:54:22
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nie martw się. Pewnie jak się dasz namówić i złożysz wniosek, to
    > będziesz cztery razy dosyłał różne papiery po czym powiedzą Ci że nie
    > masz zdolności kredytowej ;-)

    No niby mam (?). Śmieszna jest jednak kwota - 4tys...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-09-17 06:33:35
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

> [...]
    > placac im za golda, to przeciez takie nobliwe aby pokazac ja kasjerce w
    > nadhipermrkecie, zwlaszcza gdy ma sie swiadomosc, ze jej pensja nie

    VG ma znacznie lepsze wyposazenie, zapewniam cie iz CI ktorych na nia stac
    umieja liczyc.

    Fajas

  • 7. Data: 2004-09-18 07:19:05
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > VG ma znacznie lepsze wyposazenie, zapewniam cie iz CI ktorych na nia stac
    > umieja liczyc.

    Ze jak? Akurat mBankowa VG jest cienka jak barszcz...
    Ot zwykla karta wypukla ze smiesznym pod wzgledem kwot ubezpieczeniem.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl