  • 1. Data: 2004-09-16 15:50:34
    Temat: Zniesienie opłat za Halo Śląski
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Z dniem 29 sierpnia 2004 roku, ING Bank Śląski zniósł opłaty za
    korzystanie z serwisu Halo Śląski dla klientów indywidualnych
    (posiadacze Konta z Lwem) a z dniem 1 września 2004 roku, również dla
    małych firm (posiadacze Konta ZYSK).

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów ING Bank Śląski podjął decyzję o
    zniesieniu opłaty za każdorazowe skorzystanie z serwisu bankowości
    telefonicznej Halo Śląski (bezpłatna linia 0 800 10 20 30) zarówno dla
    klientów indywidualnych jak i dla małych firm. Wcześniej opłata wynosiła w
    zależności od wariantu konta od 0,50 zł do 1,20zł. Liczba użytkowników
    serwisu bankowości telefonicznej Halo Śląski wynosiła na koniec lipca b.r.
    490 206.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-09-16 18:32:26
    Temat: Re: Zniesienie opłat za Halo Śląski
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > klientów indywidualnych jak i dla małych firm. Wcześniej opłata wynosiła w
    > zależności od wariantu konta od 0,50 zł do 1,20zł.

    ostro zaczynaja walczyc o klienta
    jak na "marmura" to ich oferta z kazdym miesiacem staje
    sie coraz bardziej konkurencyjna

    ciekawe jak dlugo beda naprawiac to co
    zepsuli przez ostatnie 2-3 lata (utracili chyba z 10 % klientow przy
    rosnacym rynku)

    podpowiedz : niech jeszcze tylko troche poprawia procedury by nie byly takie
    sztywne i by wiarygodny klient (po trzydziestce, zonaty, z umowa o prace na
    czas
    nieokreslony) mogl wziasc debet wiekszy niz 3 krotnosc
    przecietnych zarobkow i nie musial przynosic z zakladu pracy
    zaswiadczenia o wysokosci zarobkow gdy ubiega sie o karte inna niz Visa
    Electron

    PiotR

  • 3. Data: 2004-09-17 08:24:38
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie coraz bardziej konkurencyjna
    >
    > ciekawe jak dlugo beda naprawiac to co
    > zepsuli przez ostatnie 2-3 lata (utracili chyba z 10 % klientow przy

    co mnie pozytywnie nastawia do ING (sam mialem tam konto ktore
    zlikwidowalem) to umiejetnosc wycofywania sie z blednych posuniec. Obnizono
    oprocentowanie OKO, poznije wycofano sie podnoszac do najwyzszego na rynku.
    Wprowadzono oplaty za konta walutowe, pozniej wycofano sie znoszac je.
    Wprowadzono platny HS, teraz wycofano sie z tego. Widac ze bank analizuje
    zachowania klientow i wyciaga wnioski. I wcale nie uwaza ze wszystkie jego
    decyzje sa dobre i jak widzi zle zachowania klientow to potrafi sie z
    decyzji wycofac. Czy np. taki mbank potrafilby wycofac sie z oplat za
    przelewy ? Ja bardzo watpie choc sadze ze ta decyzja przyniosla mbankowi
    wiecej zlego jak dobrego.

    D.

  • 4. Data: 2004-09-17 08:31:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave <d...@o...pl> wrote:
    Czy np. taki
    > mbank potrafilby wycofac sie z oplat za przelewy ? Ja bardzo watpie
    > choc sadze ze ta decyzja przyniosla mbankowi wiecej zlego jak dobrego.

    ING BS ma nowego(starego ;) szefa, ktory w ostanim czasie pracowal w ING
    Direct... :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl