  • 1. Data: 2002-04-10 10:46:45
    Temat: KK Lukas
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Sorki, jeżeli pytanie było, ale wstępna analiza archiwum na
    http://groups.google.com/advanced_group_search nie dała mi
    odpowiedzi.
    W regulaminie KK Lukasa dzień spłaty definiowany jest jako dzień
    zaksięgowania środków na rachunku karty. O ile wcześniej
    powinienem wykonać przelew żeby wszystko było ok?
    Stokrotne dzięki za wszystkie konstruktywne odpowiedzi.
    G.

  • 2. Data: 2002-04-10 11:05:21
    Temat: Re: KK Lukas
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a9158r$gmv$1@h1.uw.edu.pl...

    O ile wcześniej
    > powinienem wykonać przelew żeby wszystko było ok?
    > Stokrotne dzięki za wszystkie konstruktywne odpowiedzi.
    > G.

    Tak aby dotarł. Nie ma opóźnień w księgowaniu. Ja z reguły robię dzień
    wcześniej (rano co by zdążyły wyjść). Zawsze tego samego dnia są na koncie.
    Zdarzyło mi się także wpłacać gotówkę w oddziale w dniu spłaty i tez było
    ok.
    /sibek

  • 3. Data: 2002-04-10 11:15:46
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > powinienem wykonać przelew żeby wszystko było ok?
    > Stokrotne dzięki za wszystkie konstruktywne odpowiedzi.

    Ja przelewam z mBanku zlecenim wczesniej zaplanowanym w dniu uplywu terminu
    i jeszcze sie nie zdarzylo (odpukac w niemalowane), zeby tego samego dnia
    nie zaksiegowali w Lukasie.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-04-10 11:40:57
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Lopez <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a916pu$4rf$...@n...onet.pl...

    > Ja przelewam z mBanku zlecenim wczesniej zaplanowanym w dniu uplywu
    terminu
    > i jeszcze sie nie zdarzylo (odpukac w niemalowane), zeby tego samego dnia
    > nie zaksiegowali w Lukasie.

    Potwierdzam.

    Karol

  • 5. Data: 2002-04-10 11:56:55
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Lopez <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:a916pu$4rf$...@n...onet.pl...

    > terminu

    spłacam z PeKaO, teleserwis, dzień wcześniej z rana - w Lukas zawsze jest
    tego samego dnia, ale strzeżonego ...;-) więc stąd ten jeden dzień

  • 6. Data: 2002-04-10 12:17:14
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Karol" <a...@b...com> (news:a918as$9uq$1@news.tpi.pl):

    > Użytkownik Lopez <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:a916pu$4rf$...@n...onet.pl...

    > terminu
    >
    > Potwierdzam.
    >
    > Karol

    Ja rowniez; ale jak wypada w dzien swiateczny to nalezy zlecic na
    poprzedzający roboczy raczej, więc trzeba zerknąć zawsze w kalendarz.

  • 7. Data: 2002-04-10 12:31:17
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Robert <m...@k...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a91agk$vqd$...@o...icpnet.pl...

    > Ja rowniez; ale jak wypada w dzien swiateczny to nalezy zlecic na
    > poprzedzający roboczy raczej, więc trzeba zerknąć zawsze w kalendarz.

    To jest wlasnie dziwne, ze w Likasie potrafia ustalic na dzien swiateczny.
    W BZ WBK nie przypominam sobie takiego przypadku.
    Ale ktos pisal, ze idzie z Lukasem sie dogadac jak wplynie w pierwszy dzien
    roboczy po swiecie.
    Ja tego nie sprawdzalem.

    Karol

  • 8. Data: 2002-04-10 12:45:50
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Karol <a...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a91b98$7c9$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > W BZ WBK nie przypominam sobie takiego przypadku.
    > Ale ktos pisal, ze idzie z Lukasem sie dogadac jak wplynie w pierwszy dzien

    Kodeks Cywilny art.115: "Jeżeli koniec terminu do wykonania
    czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy,
    termin upływa dnia następnego."
    Jeśli w regulaminie nie ma innego zastrzeżenia, to nie
    trzeba się nawet dogadywać - sprawa załatwia się sama...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 9. Data: 2002-04-10 13:15:32
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

    Dzięki wszystkim za info...

    G.

  • 10. Data: 2002-04-10 14:30:55
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli w regulaminie nie ma innego zastrzeżenia, to nie
    > trzeba się nawet dogadywać - sprawa załatwia się sama...

    Na wyciagu jest napisane, ze kwota zadluzenia ma znalezc sie na rachunku KK
    do konkretnego dnia - czy to tez tak mozna interpretowac jezeli ten dzien
    wypada, np. w niedziele?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia