  • 1. Data: 2002-04-10 10:05:09
    Temat: Zlecenie przelewu... - mBank
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    Jak zrobic/czy sie da/ zdefiniowac przelew na jakis rachunek tylko ze kwota
    bedzie rozna.
    Chodzi mi oto ze wchodze sobie na WWW wybieram przelew do operatora wpisuje
    tylko kwote, haselko i tytul przelewu ( nr faktury) i to wszystko bez
    wpisywania nr rachunku nazwy odbiorcy,adresu. Lukalem na "zlecenia stale" -
    odpada. Czy bede musial wpisywac wszystko od nowa co miesiac? Nie chce
    rozwiazan typu operator sam kase bierze.

  • 2. Data: 2002-04-10 10:15:33
    Temat: Re: Zlecenie przelewu... - mBank
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@a...pl>
> [...]
    > odpada. Czy bede musial wpisywac wszystko od nowa co miesiac? Nie chce
    > rozwiazan typu operator sam kase bierze.

    No to nie masz wyjścia - tylko zdefiniowany przelew .. - bez comiesięcznego
    wpisywania wszystkiego od nowa

  • 3. Data: 2002-04-10 10:33:41
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpada. Czy bede musial wpisywac wszystko od nowa co miesiac?
    Nie chce
    > rozwiazan typu operator sam kase bierze.
    przelew zdefiniowany?
    G.

  • 4. Data: 2002-04-10 10:53:07
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    > No to nie masz wyjścia - tylko zdefiniowany przelew .. - bez
    comiesięcznego
    > wpisywania wszystkiego od nowa

    Poszlem dalej sprawdzajac ten zdefiniowany przelew, tzn wczesniej doszedlem
    do pozycji z haselkiem i pomyslalem ze dalej bedzie pozycja z kwota, ale nie
    jest OK nawet mozna wpisac tytul przelewu bez edycji - oto mi chodzilo.

    THX