  • 21. Data: 2002-04-11 13:46:41
    Temat: Re: KK Lukas
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E01740740@inf2.r
    zeszow.tpsa.pl...

    > Wlasnie w regulamienie KK Lukasa JEST inne zastrzezenie.
    > Ze dzien splaty to dzien kiedy LUKAS ZAKSIEGUJE splate.
    > A nie kiedy splata wplynie do banku itp.

    No to jak to jest? Jesli, np data splaty wypada 26, a jest to niedziela to
    mozna czy nie mozna dokonac wplaty tak, zeby ksiegowane bylo 27?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 22. Data: 2002-04-11 18:05:22
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > ja to przeżyłem - data spłaty 26 niedziela - księgowanie 27 poniedziałek
    > na wyciągu oczywiście Lukas naliczył odsetki
    > napisałem reklamację powołując się właśnie na zapisy KC
    > po 4 miesiącach walki udało się - odzyskałem swoje 35 zł

    To miales pecha. Jak mi wypadl termin platnosci w niedziele i zaplacilem w
    poniedzialek, to mi zadnych odsetek nie naliczyli :-)

    Rafal

  • 23. Data: 2002-04-11 21:11:57
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> (news:a94j5a$65t$1@news.tpi.pl):

    > To miales pecha. Jak mi wypadl termin platnosci w niedziele i zaplacilem w
    > poniedzialek, to mi zadnych odsetek nie naliczyli :-)

    To moze wykorzystales jedno darmowe przekroczenie, tylko o tym nie wiesz?

  • 24. Data: 2002-04-12 07:08:34
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > To moze wykorzystales jedno darmowe przekroczenie, tylko o tym nie wiesz?

    I odrazu mam drugie pytanie. Jedno darmowe przekroczenie terminu - ono jest
    dozwolone raz na rok, raz na czas waznosci karty, czy tylko naprawde jeden
    raz? Nigdzie to nie jest sprecyzowane w regulaminie KK.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 25. Data: 2002-04-12 08:54:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dozwolone raz na rok, raz na czas waznosci karty, czy tylko naprawde jeden
    > raz? Nigdzie to nie jest sprecyzowane w regulaminie KK.

    A co tu precyzowac?
    Jeden to jeden a nie dwa ;-)
    Jakby bylo raz na miesiac to by nie zapomnieli napisac.
    Raz i basta.

    --
    Pozdrowienia
    ---