  • 11. Data: 2005-09-24 06:10:46
    Temat: Re: KK Citi UWAGA
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Seba <b...@g...pl> wrote:

    > ???? skąd te dziwne informacje ? kk mozesz dostac bez zadnej umowy o prace

    Z infolinii Citibanku.
    Kilkukrotnie dostałem tę samą informację, że wymagają umowy o pracę.
    Polskiej/z polskim pracodawcą.

    > tylko np na podstawie depozytu, umowy o prace nie sa potrzebne - karty moga
    > dostac emeryci, rencisci, pracyujacy na umowe zlecenie/dzielo, wynajmujacy
    > nieruchomosci, pracujacy na wlasny rachunek itp - czy oni maja umowy o

    I ciągle piszemy o jednym i tym samym Citibanku?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2005-09-24 07:08:31
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    Jak się ma na spłatę całości, to jasen że bez sensu jest to brać.
    Ale jak wiem, że nie spłacę, to są to takie zwykłe raty (oproc koło 10%
    chyba) bez zbędnych ceregieli.

    > a ja lubie ten ich komforcik. Bardzo wygodne (nawet sami dzwonia) no i
    > caly
    > czas korzystam z GP na pozostale transakcje.
    >
    > a jesli chodzi o ta KK ogolnie to na samych rabatach juz chyba
    > "zarabiam".
    > Nie liczylem dokladnie ale tak mi sie wydaje. Darmowy Citiphone z
    > zagranicy
    > tez mi sie w te wakacje baaaaardzo podobal :)
    > Najtansza moze i nie jest ale chyba warto.

    Mam w tej chwili 4 różne KK i 'jakoś tak' pierwsza mi się KK CB wyciaga z
    portfela ;)

    --
    --------
    Pozdr

  • 13. Data: 2005-09-24 07:10:47
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > Z infolinii Citibanku.
    > Kilkukrotnie dostałem tę samą informację, że wymagają umowy o pracę.
    > Polskiej/z polskim pracodawcą.

    Niżej podpisany prowadzi DG, karta bez problemu, jeszcze Atlas Polski
    dostałem w prezencie:)

    --
    --------
    Pozdr

  • 14. Data: 2005-09-24 08:00:23
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > marka znana -
    > jednym slowem karta ok.

    Czy kiedykowiek gdziekolwiek, ktokolwiek miał problemy z marką karty ?
    Ja nigdy.
    W końcu znaną marką jest po prostu Visa !

    MichalL

  • 15. Data: 2005-09-24 08:50:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MichalL wrote:
    > Czy kiedykowiek gdziekolwiek, ktokolwiek miał problemy z marką karty ?
    > Ja nigdy.
    > W końcu znaną marką jest po prostu Visa !

    Nie mowimy o Polsce ;)
    Wybacz, ale widzialem roznice jak podawalem Citka, a cos naszego. Nasze
    ogladali na wszystkie strony i sie jakos dziwnie na mnie patrzyli ;)
    Uzywalem - bo przelicznik w Euro - a akurat Citkowa mam via USD ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 16. Data: 2005-09-24 09:15:29
    Od: trainer <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Nie mowimy o Polsce ;)
    > Wybacz, ale widzialem roznice jak podawalem Citka, a cos naszego. Nasze
    > ogladali na wszystkie strony i sie jakos dziwnie na mnie patrzyli ;)

    no dobra, ale to że dziwnie się patrzą na kartę to nie jest silny
    argument (przede wszystkim jest niemierzalny, a ja np. mam przekorną
    duszę i lubię obserwować zdziwione reakcje zagramanicznych sprzedawców),

    Jeżeli dochodzi do transakcji to dla mnie nie ma tu problemu, chyba że
    dojdziemy do konkluzji, że karta citi jest warta swoich 6,50zł/m-c,
    ponieważ niektórzy sprzedawcy za granicą krócej na nią patrzą niż np. na
    kartę mBanku, przez co transakcja trwa 0-10 sek. krócej

    razy liczba transakcji zawieranych za granicą rocznie - od 0 do 1000

    średnio wychodzi że rocznie klient citi banku może zaoszczędzić nawet do
    17 minut

    średnie wynagrodzenie [2500zł] / liczba godzin roboczych w miesiącu
    [168] = 14,88zł /h
    -> 4,13 zł za 17 minut !

    czyli jednak się nie opłaca płacić 78zł rocznie :-P

    trainer

  • 17. Data: 2005-09-24 09:25:12
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    > średnio wychodzi że rocznie klient citi banku może zaoszczędzić nawet do
    > 17 minut

    sorki za błąd - wychodzi oczywiscie prawie 3h

    > średnie wynagrodzenie [2500zł] / liczba godzin roboczych w miesiącu [168]
    > = 14,88zł /h

    czyli ok 40zł

    > czyli jednak się nie opłaca płacić 78zł rocznie :-P

    ale nie zmienia to oceny opłacalności

  • 18. Data: 2005-09-24 10:47:36
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas Przemysław Maciuszko pamiętnej daty 2005-09-24 08:10:

    >I ciągle piszemy o jednym i tym samym Citibanku?

    Chyba tak - ja dostałem kartę bez przedstawiania umowy o pracę,
    wystarczył dowód osobisty (nie ma to jak wolny zawód :-)
    Moi znajomi również (w tym również nauczyciel bez DG).

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 19. Data: 2005-09-24 12:09:53
    Od: " r3d3" <r...@g...pl>

    MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Czy kiedykowiek gdziekolwiek, ktokolwiek miał problemy z marką karty ?
    > Ja nigdy.
    > W końcu znaną marką jest po prostu Visa !

    No moze to nie jest jakis dramat ale naprawde warto miec cos mozliwie
    rozpoznawalnego jak sie podrozuje i uzywa karty dosyc duzo. Pamietaj ze
    karty przyjmuja od ciebie czasem (czesto?) ludzie slabo orientujacy sie
    jak "to dziala" i ogolnie niewiele wiedzacy o swiecie.

    Pzdr,
    r3d3

  • 20. Data: 2005-09-24 12:36:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    SebCz <s...@w...itegotezpl> wrote:

    > Niżej podpisany prowadzi DG, karta bez problemu, jeszcze Atlas Polski
    > dostałem w prezencie:)

    No to ciekawe... Może by tak w takim razie złożyć skargę na dezinformację
    na ichniejszej infolinii? Na kilku doradców...

    --
    Przemysław Maciuszko