    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK CITI - żalenie się :) Zwolnienie z opłaty rocznej.
    Date: Tue, 25 Sep 2007 04:18:34 -0700

    On 25 Wrz, 12:55, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Prognozujesz upadek 'prestiżu' kolorowych kart? Wiem, że to się ostatnio da
    > u nas zaobserwować, ale wydaje mi się, że to jedynie takie chwilowe wahnięcie.
    > Na zachodzie chyba jednak te kolory ciągle mają jakieś tam znaczenie?

    Liczy sie nie tylko kolor, ale przez kogo wystawiona - wtedy wiadomo
    jakie wymagania i przywileje, jakie ubezpieczenia itp.

    Mozesz teraz miec "golda" za 50 zl rocznie z eurobanku.
    Ktos wspominal, ze ma lepsze ubezpieczenia na swojej zagranicznej
    srebrnej karcie, niz na naszych zlotych. To tak jak z "markowym"
    proszkiem do prania kupowanym u nas i za granica.

    ceny kart (srebrnych i wyzej) praktycznie sie nie zmieniaja od wielu
    lat, w wartosciach bezwzglednych, natomiast uwzgledniajac sile
    nabywcza pieniadza bardzo potanialy. Do tego dochodza rzeczywiste
    obnizki i promocje w cenach bezwzglednych.
    Musi isc za tym spadek "jakosci" i wytworzenia podzialu na karty
    prawdziwie prestizowe i mniej prestizowe, mimo, ze dla
    niezorientowanego moga sie wydawac tym samym.