  • 11. Data: 2003-07-11 22:02:04
    Temat: Re: KK BPH/PBK
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    news:bek00r$sf8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ja przenioslem sie z lukasa do bph z karta kk, zalozylem tam rowniez sezam
    > calosc trwala ok 14 dni
    [...]

    Czy aby skorzystac z wydania karty silver za darmo trzeba zalozyc srebrny
    sezam (9,95/m-c)? Bo jesli tak, to jest to niespecjalnie oplacalne w
    stosunku bo platnego wydania karty (75 PLN). Czy jezeli sie go nie zalozy
    mozna miec podglad transakcji na karcie przez net, czy pozostaje jedynie
    kanal telefoniczny ?

    marekz

  • 12. Data: 2003-07-12 08:07:07
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> napisał w
    wiadomości news:benc61
> [...]
    > mozna miec podglad transakcji na karcie przez net, czy pozostaje jedynie

    w sumie to nie wie i tez jestem tego ciekaw :-))
    sezam mam bez oplaty przez rok jesli wplywy miesieczne beda min 1500 zl

  • 13. Data: 2003-07-12 12:27:20
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > w sumie to nie wie i tez jestem tego ciekaw :-))
    > sezam mam bez oplaty przez rok jesli wplywy miesieczne beda min 1500 zl

    Ooo, a to standardowa oferta banku ? Wplywy z dowolnego tytulu czy z tytulem
    wynagrodzenie ? Bo mnie panienka przez telefon powiedziala 9,95 i juz :).

    marekz

  • 14. Data: 2003-07-12 12:35:32
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    MarekZ wrote:

    > Ooo, a to standardowa oferta banku ? Wplywy z dowolnego tytulu czy z tytulem
    > wynagrodzenie ? Bo mnie panienka przez telefon powiedziala 9,95 i juz :).

    Był tydzień promocji z racji wygranego referendum. Nazywało się "Tydzień
    europejski w BPHPBK". Też się załapałem:-)
    Tytuł dowolny.

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2003-07-12 17:35:32
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    12 Jul 2003 14:35:32 +0200, w <3...@p...fm>,
    t...@p...fm (Tomasz Staszewski) napisał(-a):

    > Był tydzień promocji z racji wygranego referendum. Nazywało się "Tydzień
    > europejski w BPHPBK". Też się załapałem:-)
    > Tytuł dowolny.

    Hmmm, dziwię, że ktoś w ogóle skazuje się na BPH z powodu
    jakiejkolwiek promocją.
    Uciekłem stamtąd i raczej nie wrócę, nawet gdyby te 10zł/m-c to oni mi
    płacili :D.

  • 16. Data: 2003-07-12 17:45:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Radosław Popławski wrote:

    > Hmmm, dziwię, że ktoś w ogóle skazuje się na BPH z powodu
    > jakiejkolwiek promocją.
    > Uciekłem stamtąd i raczej nie wrócę, nawet gdyby te 10zł/m-c to oni mi
    > płacili :D.

    Przecież nie będę tego konta uzywał na co dzień:-) Zapewniam tam
    regularne wpływy, żeby nie pobrali opłaty i mam Sez@ma do podglądania
    KK, która IMHO, przy koszcie wydania 0 zł, jest całkiem sensowna (np.
    ubezbieczenie kosztów leczenia za granicą - na krótkie wypady w
    zupełności wystarcza).
    Do używania na co dzień konto w BPH się absolutnie nie nadaje
    1. ze względu na TOiP;
    2. ze względu na ergonomię i możliwości interfejsu internetowego.

    pzdr

    Tomek

  • 17. Data: 2003-07-12 20:37:02
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Był tydzień promocji z racji wygranego referendum. Nazywało się "Tydzień
    > europejski w BPHPBK". Też się załapałem:-)
    > Tytuł dowolny.

    Okazalo sie, ze jednak nie trzeba zakladac srebrnego sezama aby dostac KK za
    darmo. Trzeba tylko zlozyc wniosek do 31 lipca. Jesli zas sie ma srebrny
    sezam, to obojetnie kiedy sie zlozy wniosek, karta jest za darmo.
    Niestety wyglada na to, ze bez zalozenia sezama nie bedzie podgladu karty
    przez net. Dobrze, ze pamiec jeszcze w miare dziala.

    marekz

  • 18. Data: 2003-07-15 05:31:31
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    Chyba jednak sie poddaje, minal tydzien od zlozenia wniosku i klapa, zero
    kontaktu ze strony banku.
    To mi jednak dobrze nie wrozy jesli chodzi o ew klopoty z reklamacjami, itp
    w tym banku.
    Nie bede nalegal, spelniam wymagania innych bankow wiec narzucal sie nie
    bede :-)
    Pozdrawiam,
    dx

  • 19. Data: 2003-07-15 07:41:48
    Od: " " <t...@g...pl>

    dx <d...@f...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > w tym banku.
    > Nie bede nalegal, spelniam wymagania innych bankow wiec narzucal sie nie

    Ja tez odpuscilem - wniosek wysylalem specjalnym formularzem - dwukrotnie. I
    rezygnuje. Rzeczywiscie nie wyglada to zachecajaco, gdy bank nie odpowiada.

  • 20. Data: 2003-07-16 06:32:51
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dx <d...@f...com.pl> napisał(a):
    >
    > Ja tez odpuscilem - wniosek wysylalem specjalnym formularzem - dwukrotnie.
    > rezygnuje. Rzeczywiscie nie wyglada to zachecajaco, gdy bank nie
    odpowiada.

    Do mnie dziewczyna z wybranego oddzialu oddzwonila nastepnego dnia. Ale
    rzeczywiscie, jesli nie oddzwaniaja nie wyglada to zbyt dobrze.

    marekz