  • 1. Data: 2003-07-09 21:12:34
    Temat: drobna firma a mBank
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    może już było, ale czy ktoś może polecić lub zniechęcić do korzystania z
    oferty mBanku: mBIZNES Konto i mBIZNES MAX.
    gdzie jest haczyk?

    mirek

  • 2. Data: 2003-07-09 21:20:17
    Temat: Re: drobna firma a mBank
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Mirek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > może już było, ale czy ktoś może polecić lub zniechęcić do korzystania z
    > oferty mBanku: mBIZNES Konto i mBIZNES MAX.
    > gdzie jest haczyk?

    raczej nie ma

    no może płatne korzystanie z karty

    ale jeśli używasz konta do jednoosobowej DG i posługujesz się tylko
    przelewami to skrócona tabela opłat i prowizji wyjaśnia wszystko

    po prostu rachunek idealny do takich celów

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-10 07:20:12
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Mirek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > może już było, ale czy ktoś może polecić lub zniechęcić do korzystania z
    > oferty mBanku: mBIZNES Konto i mBIZNES MAX.
    > gdzie jest haczyk?

    osobiscie nie polecam mbiznes emax'a - bo po co on wlasciwie? jest nizej
    oprocentowany i kazda wyplata to oplata
    jak chcesz lokowac nadwyzki to na zwyklym emaxie albo wrecz w innym banku
    a ekonto moze byc pod warunkiem,ze:
    - bedziesz sprawdzal wszelkie przelewy przed i po terminie ich realizacji bo
    niestety jakosc obslugi w mbanku jest coraz nizsza - tym niemniej polecam
    jeszcze dla dg

  • 4. Data: 2003-07-10 10:02:25
    Od: n...@p...onet.pl

    > a ekonto moze byc pod warunkiem,ze:
    > - bedziesz sprawdzal wszelkie przelewy przed i po terminie ich realizacji

    Bardzo jestem ciekaw CO Ty spawdzasz przed terminem realizacji???

  • 5. Data: 2003-07-11 10:22:47
    Od: r...@p...onet.pl

    > może już było, ale czy ktoś może polecić lub zniechęcić do korzystania z
    > oferty mBanku: mBIZNES Konto i mBIZNES MAX.
    > gdzie jest haczyk?

    Ja korzystam z mBiznes ponad rok i jak dla mnie to strzał w "10".
    Chyba jedyną niedogodnością (występującą na szczęście sporadycznie) są odpłatne
    (po 5 zł od sztuki) potwierdzenia realizacji przelewów. Nie wszyscy (zwłaszcza
    ZUS, US i kredytodawcy) akceptują potwierdzenia wydania dyspozycji przelewu,
    które możesz sobie sam wydrukować.

    Pzdr.
    Michał

  • 6. Data: 2003-07-11 12:56:43
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (zwłaszcza
    > ZUS, US i kredytodawcy) akceptują potwierdzenia wydania dyspozycji

    O jakiegoś czasu można wydrukować:
    "Potwierdzenie wykonania przelewu ZUS - duplikat"

    Dlaczego US ma nie akceptować ?
    Zobacz
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=114&id=1
    1361
    pytanie 7.

    BAH

  • 7. Data: 2003-07-12 16:33:43
    Od: r...@p...onet.pl

    > O jakiegoś czasu można wydrukować:
    > "Potwierdzenie wykonania przelewu ZUS - duplikat"

    Masz rację. Sprawdziłem to dokładnie na różnych typach operacji i teraz
    wszędzie w nagłówku mam "Potwierdzenie wykonania operacji". Nie wiem czemu, ale
    wydawało mi się, że w nagłówku zawsze stało "Potwierdzenie złożenia
    dyspozycji". Być może od niedawna to wprowadzili, a byc może dlatego, że
    potwierdzenia drukowałem bezpośrednio po puszczeniu przelewu, kiedy to
    faktycznie nie dotarł on jeszcze do adresata.

    No to w takim razie problem zniknął i teraz jest 'git'! :-))

    Michał