  • 1. Data: 2003-07-09 21:25:41
    Temat: Banki internetowe. Publikacje.
    Od: a...@h...pl

    Witam grupowiczów.
    (obawiam się, że to NTG, ale nie wiedziałam gdzie pytać...)
    Przygotowuję się do napisania pracy magisterskiej której tematem
    jest "bankowość internetowa".
    W internecie niestety nie ma zbyt wiele publikacji na ten temat...
    Potrzebuję informacji/artykułów na tematy historii bankowości internetowej,
    sposobów zabezpieczeń używanych w polskich bankach internetowych, sposobów
    zarządzania bankami internetowymi.

    Za wszelką udzieloną mi pomoc serdecznie dziękuję.
    Anita

  • 2. Data: 2003-07-09 21:53:11
    Temat: Re: Banki internetowe. Publikacje.
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    <a...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > jest "bankowość internetowa".
    > W internecie niestety nie ma zbyt wiele publikacji na ten temat...

    Wybacz, ale ROTFL! Takich publikacji jest baaaaaaaardzo duzo. Juz ja cos o
    tym wiem

    Na poczatek www.ebanki.pl www.prnews.pl www.bankier.pl a potem www.google.pl

    --

    mgr Piotr "Kazimierz" Kuźmiak, ktory obronil taka prace :)

  • 3. Data: 2003-07-09 21:54:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Potrzebuję informacji/artykułów na tematy historii bankowości
    > internetowej, sposobów zabezpieczeń używanych w polskich bankach
    > internetowych, sposobów zarządzania bankami internetowymi.

    www.prnews.pl ;)

    Grzechnik - bankowosc internetowa - mozna zamowic via mail:
    http://www.icp.com.pl/bankowosc_zoom3.html

    Sa jeszcze materialy u studia -> strona NBP (tam duzo w sumie jest).

    Oprocz tego Bank i Kredyt, Gazeta Bankowa, miesiecznik Bank i tak
    dalej i tak dalej. (a w zagranicznej prasie to po prostu multum).
    Szukaj a znajdziesz wiecej materialow niz myslisz ;)

  • 4. Data: 2003-07-09 22:03:31
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bei2o2$ha5$1@news.onet.pl...
    > Oprocz tego Bank i Kredyt, Gazeta Bankowa, miesiecznik Bank i tak
    > dalej i tak dalej. (a w zagranicznej prasie to po prostu multum).
    > Szukaj a znajdziesz wiecej materialow niz myslisz ;)

    Jak rok temu o to samo prosilem to mi napisales zebym poszukal na google. To
    pewnie kwestia tego, ze tym razem pyta kobieta :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2003-07-10 07:32:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jak rok temu o to samo prosilem to mi napisales zebym poszukal na
    google. To
    > pewnie kwestia tego, ze tym razem pyta kobieta :)

    Eeee tam. Przez ten czas to ja sie dorobilem odpowiedzi nawet
    copy&paste ;)

    Pranie ma nic ciekawego o bankowosci internetowej (mo moze Grzechink -
    ale lata robia swoje ;)

  • 6. Data: 2003-07-10 16:18:56
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bej4jg$96d$1@news.onet.pl...
    > Eeee tam. Przez ten czas to ja sie dorobilem odpowiedzi nawet
    > copy&paste ;)

    :)

    > Pranie ma nic ciekawego o bankowosci internetowej (mo moze Grzechink -
    > ale lata robia swoje ;)

    Najnowsza ksiazka to juz rzeczywiscie nie jest, ale przeczytac trzeba
    obowiazkowo. Mi sie przydala jak pisalem o historii.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2003-07-11 09:33:21
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest "bankowość internetowa".
    > W internecie niestety nie ma zbyt wiele publikacji na ten temat...

    Półtorej roku temu pisałam pracę na ten temat i materiałów miałam po sufit.
    Wyszło 250 stron z czego promotor się nie ucieszył i musiałam zejść do 150.
    A to było czas jakiś temu. Nowinki, zmiany, mnóstwo tego.
    Tylko siąść i pisać.

  • 8. Data: 2003-07-11 16:49:55
    Od: s...@p...onet.pl

    > Najnowsza ksiazka to juz rzeczywiscie nie jest, ale przeczytac trzeba
    > obowiazkowo. Mi sie przydala jak pisalem o historii.

    Ja przy pisaniu licencjata oprócz Grzechnika korzystałem jeszcze z następującej
    pozycji:
    Witold Chmielarz, "Systemy elektronicznej bankowości i cyfrowej płatności"
    Warszawa 1999, 140 s. (cena=5 zł)
    http://www.wsei.pl/?page_id=74

    P.S. Anitko! Jak masz jakieś materiały dotyczące bankowości internetowej
    (elektronicznej) to możemy się powymieniać. Ja teraz będę pisał magisterkę. W
    razie czego pisz na maila: m...@w...pl . Ta uwaga dotyczy się również
    innych osób.

  • 9. Data: 2003-07-11 16:50:06
    Od: s...@p...onet.pl