  • 31. Data: 2009-03-22 11:17:00
    Temat: Re: KK Alior - nowości - kiedy ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > taką akcję:
    > byłem ze znajomymi w knajpie i przyszło do płacenia (każdy płacił za
    > swoje), kumpel chciał zapłacić kk ING (płaską) i usłyszał "akceptujemy
    > tylko kredytowe" (dziwne no nie?) no to my na to, że to jest kredytowa,
    > zapytałem kelnerkę czy na oko wie, która jest kredytowa, a która nie,
    > oczywiście powiedziała, że wypukłe to kk a płaskie to debetówki, w
    > większości przypadków tak jest, ale tym razem kumpel miał płaską kk a ja
    > pokazałem jej wypukłą debetówkę...może się kobita czegoś nauczyła?

    Powodzenia :) Ja już edukuje ludzi sporadycznie, bo to jak walka z
    wiatrakami.

    > a intensive tak bardzo się różni? mam wypukłą debetówkę gratis i mogę
    > wypłacać
    > z każdego bankomatu ile razy chcę bez opłaty...tylko, że ja raczej
    > rzadko z bankomatu wypłacam...

    W "zwykłym" nie można wypłacać bezpłatnie z każdego bankomatu. IMO
    różnica bardzo duża.

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2009-03-22 11:19:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > A czego oczekiwałeś od banku? Raz Cię przyjęli na dywanach i się
    > skończyło?

    Normalnej obsługi. Odkąd jestem w Aquariusie to ichniejsi doradcy ciągle
    popełniają jakieś podstawowe błędy : tego nie zaznaczą, tego nie
    odznaczą, później są reklamacje, konieczność wizyt w oddziałach. W
    dodatku pomimo posiadania specjalnego konta trzeba stać w kolejce tak
    jakby się go nie miało, więc po co mi takie coś ?

    --
    Mithos

  • 33. Data: 2009-03-22 11:21:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Jak dla mnie to w Multi/mBank zawsze było średnio/nisko i nawet w tym,
    > powiedzmy, podwyższonym standardzie, nie należało się spodziewać
    > rewelacji. Ot uległeś reklamie ;)

    Uległem mylnemu pierwszemu wrażeniu.

    > Musisz tylko uważać, bo jak za kilka m-c na Aliorze też się zawiedzieć,
    > to jeszcze kilka takich zmian i będziesz się emigrować, bo się banki w
    > pl skończą :)

    Zawsze jest jakaś alternatywa :)

    --
    Mithos

  • 34. Data: 2009-03-22 19:48:47
    Od: " " <m...@g...pl>

    > konta AQ z pewnością nie będę kasował, ale kk w Multi są cieniutkie,
    > mnie czarna kończy się za 2-3 miesiące więc albo jakaś
    > alternatywa albo zamykam i po sprawie, przecież nie zapłacę 250 zł za
    > kolejny rok!

    No widzisz, a dla mnie Multi ma jedne z najlepszych warunkow zwolnienia oplat
    za karte. No chyba, ze nie robisz 10 transakcji w miesiacu, a wierz mi ze to
    nie duzo.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_aquarius/
    oplaty_i_oprocentowanie

    M.K.

  • 35. Data: 2009-03-23 07:40:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 19:48:47 +0000, napisał(a):

    > No widzisz, a dla mnie Multi ma jedne z najlepszych warunkow zwolnienia
    > oplat za karte. No chyba, ze nie robisz 10 transakcji w miesiacu, a
    > wierz mi ze to nie duzo.

    Jeżeli chodzi o zwolnienie za ilość transakcji to tutaj i tak liderem
    jest Polbank. Tam to się prawie w ogóle nie trzeba wysilać.

    --
    xbartx