  • 1. Data: 2004-01-14 08:31:52
    Temat: KIR i platnosci bankow za przelewy
    Od: "Sebastian" <s...@p...KROPKAonet.KROPKA.pl>

    jak w temacie.
    interesuje mnie to ile bank placi za przelewy wykonywane przez swoich
    klietnow (w tym wypadku chodzi mi o przelewy elektroniczne wykonywane przez
    firme na swoim rachunku firmowym). czy jest to zalezne od liczby przelewow,
    czy tez oplata jest stala i niezalezna?
    S.

  • 2. Data: 2004-01-14 10:05:50
    Temat: Re: KIR i platnosci bankow za przelewy
    Od: "Studi" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@p...KROPKAonet.KROPKA.pl> napisał w
    wiadomości news:bu2utr$m8m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    przez
    > firme na swoim rachunku firmowym). czy jest to zalezne od liczby

    Sprawa jest bardziej zlozona. Istnieja trzy taryfy zalezne od tego na ile
    minut przed sesją rozliczeniową KIR otrzyma przelewy od banku. Najtansza i
    najczesciej wykorzystywana jest sesja gdzie jeden przelew to 0,15 zl.
    Najdrozsza to chyba 1zl.

  • 3. Data: 2004-01-14 14:21:08
    Od: zenek <z...@o...pl>

> [...]
    > minut przed sesją rozliczeniową KIR otrzyma przelewy od banku. Najtansza i
    > najczesciej wykorzystywana jest sesja gdzie jeden przelew to 0,15 zl.

    plus co miesiąc opłatę serwisową za moduł kryptograficzny

    dodatkowo jak się ma łącze (chyba już mało który oddział dyskietkę
    wymienia z BRIRem) trzeba co miesiąc zapłacić za łącze (stała opłata +
    od ilości danych).

    ponadto zamiast darmowego oprogr. Elixir można zamówić sobie Autoelix -
    płatny co miesiąc i to niemało

    to wszystko już nie płaci się KIRowi, tylko innym firmom

    Pomijam koszty związane ze stanowiskiem komputerowym (zakup, serwis)