  • 1. Data: 2003-12-02 02:47:20
    Temat: KASA DO POLSKI BEZ PROWIZJI? Jak? (Odpowiadaj konkretnie!)
    Od: n...@a...comnq (Nox Qovad)

    Ja jestem tez zainteresowany bezprowizyjnym wysylaniem pieniedzy do Polski. Jak
    narazie to widze na tej grupie dziesiatki ogolnikowych wypowiedzi ale nadal nie
    widze konkretnego przykladu. Moze jegomosc Osa, ktory niby wszystko wie zamiast
    zasypywania nas tutaj dziesiatkami postow i ogolnikow poda praktyczny przyklad
    jak ja mam wyslac rozne sumy do trzech osob w Polsce i zrobic to
    bezprowizyjnie. Jezeli jest to niemozliwe to co jest najtansze?

    NQ

  • 2. Data: 2003-12-02 03:02:35
    Od: n...@a...comnq (Nox Qovad)

    Te sumy to konkretnie 12,95, $150 i $1000 USD.

    NQ

  • 3. Data: 2003-12-02 03:21:49
    Temat: Re: Jak wyslac kase do Polski tak aby zarobic $100???
    Od: " 0sa" <0...@g...pl>

    n...@a...comnq (Nox Qovad) napisał(a):

    > Te sumy to konkretnie 12,95, $150 i $1000 USD.
    >
    > NQ

    Ja znam co najmniej kilka sposobow i kilka z nich bylo juz na tej grupie
    podane. Ale wysylanie pieniedzy bez oplat naokolo swiata i oczywiscie bez
    oplat i bez prowizji jest nudne, przynajmniej dla mnie, poniewaz robie to
    codziennie.

    Moja filozofia nakazuje aby zaczac od swojego banku i zlikwidowac,
    przynajmniej dla siebie, jakiekolwiek oplaty czy prowizje. Ale jezeli jestes
    bardzo leniwy a chcesz wyslac te swoje pieniadze i ZAROBIC $100 bez
    odrywania sie od komputera to proponuje kliknac na ponizszy link:

    http://www.charteronebank.com/pf/checking_best.asp

    i otworzyc sobie jedno z dwoch kont w tym banku ktore nie maja oplat za wire
    transfer. Do uzyskanie darmowych $100 potrzebne jest tylko zalozenie tak
    zwanego "Direct Deposit" co nie powinno byc wielkim problemem.

    Biorac pod uwage ze wire transfer jest darmowy do dowolnego kraju na swiecie
    to bedziesz mogl wyslac te trzy oplaty za darmo do Polski i poza tym zawsze
    bedziesz mogl wyslac sobie pieniadze bezprowizyjnie i bez oplat do dowolnego
    konta na swiecie.

    0sa

  • 4. Data: 2003-12-02 07:35:45
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2003-12-02, 0sa <0...@g...pl> wrote:

> [...]
    > oplat i bez prowizji jest nudne, przynajmniej dla mnie, poniewaz robie to

    Nie bylo zadnego sposobu. Podaj chociaz jeden.
    Nudna to staje sie dyskusja z Toba.
    Piszesz o rzeczach ktorych nie ma, a jak cie sie prosi o konkretny
    przyklad to sie wymigujesz.

> [...]
    > transfer. Do uzyskanie darmowych $100 potrzebne jest tylko zalozenie tak
    > zwanego "Direct Deposit" co nie powinno byc wielkim problemem.

    https://www.charterone.com/pf/deposits/newaccapp.asp
    ?PageNo=2&ProdID=66
    "You must be .... and a U.S. resident."

    No i pudlo.

    Halo, tu ziemia!
    Nie wszyscy ludzie na swiecie sa US Resident!
    Niespodzianka?

    Powiem wiecej, wiekszosc ludzi na swiecie nie jest US resident.
    Szok, co?

    I Polska to nie jest stan w USA, jakbys nie wiedzial.

    --
    Miernik

  • 5. Data: 2003-12-02 07:46:27
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message

    > I Polska to nie jest stan w USA, jakbys nie wiedzial.

    On nie wie.
    37% amerykanów nie potrafi wskazać USA na mapie.
    Zresztą co z niego za Amerykanin. Ciekawe, czy pamięta jeszcze gdzie Polska
    leży. Mam wrażenie, że już nie.
    Pieprzy jakieś filozoficzne farmazony, podaje jakieś adresy, którymi można
    sobie tyłek podetrzeć, bo dla osoby z Polski są gówno warte.
    Miałem nadzieję, że rzeczywiście coś wie więcej, ale oprócz własnej
    wyniosłości nic więcej sobą nie reprezentuje i jego przydatność wynosi zero.
    Myślałem, że rzeczywiście coś pomoże, ale albo nie chce, albo nie umie, albo
    po prostu nie ma zielonego pojęcia o czym mowa.
    Jak narazie dowiedziałem się, że on wszystko potrafi, za nic nie płaci i
    możliwości jest tysiące tylko my nie potrafimy.
    Ale 10 dolarów wysłać do Polski nie umie.
    Z mojej strony to koniec.
    Czekam na kogoś ze Stanów bardziej inteligentnego.

  • 6. Data: 2003-12-02 16:55:39
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> wrote:

    > Czekam na kogoś ze Stanów bardziej inteligentnego.

    Długo poczekasz... ;>>

    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief

  • 7. Data: 2003-12-03 00:18:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Miernik <m...@c...pl> writes:

    > https://www.charterone.com/pf/deposits/newaccapp.asp
    ?PageNo=2&ProdID=66
    > "You must be .... and a U.S. resident."
    >
    > No i pudlo.

    Nie widze tu zadnego specjalnego pudla - jesli ktos ma we From: @AOL,
    pisze o przesylaniu dolarow (w domysle dolarow USA) do Polski,
    i nie ma na mysli przelewu krajowego (ktory za darmo mozna wykonac
    bez problemu), to zapewne jest U.S. resident.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 8. Data: 2003-12-03 01:33:04
    Od: " 0sa" <0...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To jest tylko przyklad konta* z darmowymi przelewami pieniedzy do Polski i
    $100 za otworzenie konta z tak zwanym "Direct Deposit".

    http://www.charteronebank.com/pf/checking_best.asp

    *Powyzszy bank, tak jak wszystkie inne banki przeze mnie dyskutowane sa z
    reguly bankami amerykanskimi. Darmowe przelewy pieniedzy w tym wypadku
    dotycza przelewow z bankow amerykanskich do innych bankow w USA i reszcie
    swiata, wlacznie z Polska. Inaczej, jezeli nadal ktos nie rozumie, mowa jest
    o wysylaniu pieniedzy z USA do Polski a nie odworotnie.

    Ta oferta tego banku jest dokladnie wytlumaczona na powyzej podanej stronie.
    Prosze najpierw zapoznac sie z wymaganiami i waznymi uwagami na tej stronie.
    Z zalozenie dla kogos szukajacego darmowych przelewow z Polski do USA czy
    innego swiata ten bank nie jest w stanie nikomu pomoc wiec prosze nie miec
    pretensji ani do banku ani do mnie.

    0sa

  • 9. Data: 2003-12-03 01:41:38
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    " 0sa" <0...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > innego swiata ten bank nie jest w stanie nikomu pomoc wiec prosze nie miec

    my cały czas mówimy o tym jak wysłać pieniądzą z USA do Polski, które na
    eBay (np) zarobiła osoba będąca POLAKIEM i która nie jest US RESIDENT i NIE
    MA SSN i do ameryki się NIE WYBIERA.

    Proszę najpierw przeczytać o czym się tu pisze.

  • 10. Data: 2003-12-03 04:07:19
    Od: "CC" <e...@s...com.pl>

    "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> wrote in message

> [...]
    NIE
    > MA SSN i do ameryki się NIE WYBIERA. . .

    A dlaczego Polak mieszkajacy w Polsce ma wysylac swoje zarobki do USA
    szczegolnie jezeli tam sie nie wybiera i potem przysylac je sobie spowrotem?

    --
    CC
    +1-707-885-4924