eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKASA DO POLSKI BEZ PROWIZJI? Jak? (Odpowiadaj konkretnie!) › KASA DO POLSKI BEZ PROWIZJI? Jak? (Odpowiadaj konkretnie!)
    From: n...@a...comnq (Nox Qovad)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: 02 Dec 2003 02:47:20 GMT
    Subject: KASA DO POLSKI BEZ PROWIZJI? Jak? (Odpowiadaj konkretnie!)

    Ja jestem tez zainteresowany bezprowizyjnym wysylaniem pieniedzy do Polski. Jak
    narazie to widze na tej grupie dziesiatki ogolnikowych wypowiedzi ale nadal nie
    widze konkretnego przykladu. Moze jegomosc Osa, ktory niby wszystko wie zamiast
    zasypywania nas tutaj dziesiatkami postow i ogolnikow poda praktyczny przyklad
    jak ja mam wyslac rozne sumy do trzech osob w Polsce i zrobic to
    bezprowizyjnie. Jezeli jest to niemozliwe to co jest najtansze?

    NQ