    From: " 0sa" <0...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak wyslac kase do Polski tak aby zarobic $100???
    Date: Tue, 2 Dec 2003 03:21:49 +0000 (UTC)

    n...@a...comnq (Nox Qovad) napisał(a):

    > Te sumy to konkretnie 12,95, $150 i $1000 USD.
    >
    > NQ

    Ja znam co najmniej kilka sposobow i kilka z nich bylo juz na tej grupie
    podane. Ale wysylanie pieniedzy bez oplat naokolo swiata i oczywiscie bez
    oplat i bez prowizji jest nudne, przynajmniej dla mnie, poniewaz robie to
    codziennie.

    Moja filozofia nakazuje aby zaczac od swojego banku i zlikwidowac,
    przynajmniej dla siebie, jakiekolwiek oplaty czy prowizje. Ale jezeli jestes
    bardzo leniwy a chcesz wyslac te swoje pieniadze i ZAROBIC $100 bez
    odrywania sie od komputera to proponuje kliknac na ponizszy link:

    http://www.charteronebank.com/pf/checking_best.asp

    i otworzyc sobie jedno z dwoch kont w tym banku ktore nie maja oplat za wire
    transfer. Do uzyskanie darmowych $100 potrzebne jest tylko zalozenie tak
    zwanego "Direct Deposit" co nie powinno byc wielkim problemem.

    Biorac pod uwage ze wire transfer jest darmowy do dowolnego kraju na swiecie
    to bedziesz mogl wyslac te trzy oplaty za darmo do Polski i poza tym zawsze
    bedziesz mogl wyslac sobie pieniadze bezprowizyjnie i bez oplat do dowolnego
    konta na swiecie.

    0sa