    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak wyslac kase do Polski tak aby zarobic $100???
    Date: Tue, 2 Dec 2003 07:35:45 +0000 (UTC)

    On 2003-12-02, 0sa <0...@g...pl> wrote:

    > Ja znam co najmniej kilka sposobow i kilka z nich bylo juz na tej grupie
    > podane. Ale wysylanie pieniedzy bez oplat naokolo swiata i oczywiscie bez
    > oplat i bez prowizji jest nudne, przynajmniej dla mnie, poniewaz robie to
    > codziennie.

    Nie bylo zadnego sposobu. Podaj chociaz jeden.
    Nudna to staje sie dyskusja z Toba.
    Piszesz o rzeczach ktorych nie ma, a jak cie sie prosi o konkretny
    przyklad to sie wymigujesz.

    > Moja filozofia nakazuje aby zaczac od swojego banku i zlikwidowac,
    > przynajmniej dla siebie, jakiekolwiek oplaty czy prowizje. Ale jezeli jestes
    > bardzo leniwy a chcesz wyslac te swoje pieniadze i ZAROBIC $100 bez
    > odrywania sie od komputera to proponuje kliknac na ponizszy link:
    >
    > http://www.charteronebank.com/pf/checking_best.asp
    >
    > i otworzyc sobie jedno z dwoch kont w tym banku ktore nie maja oplat za wire
    > transfer. Do uzyskanie darmowych $100 potrzebne jest tylko zalozenie tak
    > zwanego "Direct Deposit" co nie powinno byc wielkim problemem.

    https://www.charterone.com/pf/deposits/newaccapp.asp
    ?PageNo=2&ProdID=66
    "You must be .... and a U.S. resident."

    No i pudlo.

    Halo, tu ziemia!
    Nie wszyscy ludzie na swiecie sa US Resident!
    Niespodzianka?

    Powiem wiecej, wiekszosc ludzi na swiecie nie jest US resident.
    Szok, co?

    I Polska to nie jest stan w USA, jakbys nie wiedzial.

    --
    Miernik