  • 21. Data: 2002-06-27 14:06:27
    Temat: Re: Jeszcze zdolności kredytowej :-(
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:aff5mf$5s3$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > To nie glupota, to wynik wieloletnich prac sztabu ludzi odpowiedzialnych
    za
    > oferte banku. To wynik analiz, wyliczen ryzyka, kosztow, oszacowan,
    > biznesplanow etc.
    Jesteś pewien ?
    KJ

  • 22. Data: 2002-06-27 15:17:25
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > za
    > Jesteś pewien ?

    Nie, a Ty ze nie? Przeciez banki robia wszystko aby jak najwiecej zarobic
    przy minimalnym ryzyku i to one musza odpowiednio dostosowywac to ryzyko.
    Tam gdzie gospodarka kwitnie, brak bezrobocia, wysoki PKB tam i banki
    rozdaja karty, kredyty, itp. na prawo i lewo (sprawdz jak latwo o kredyt np.
    w USA). Jesli spoleczenstwo ubozeje, firmy padaja, banki musza zaostrzac
    swoja polityke, bo by same zbankrutwaly (przyklad pierwszy z brzegu: ile
    banki umoczyly na Stoczni Gdanskiej). Mnie sie to nie podoba, sam jestem
    studentem z kategoria A, i niewysokimi oficjalnymi dochodami, sam walcze o
    kazdy produkt bankowy i tez traktuja mnie jako potencjalnego zlodzieja, ale
    ja staram sie to zrozumiec... ale nadal twierdze ze nie ma to jak dyrektor
    oddzialu banku w rodzinie ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 23. Data: 2002-06-28 05:14:45
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > To nie glupota, to wynik wieloletnich prac sztabu ludzi odpowiedzialnych za
    > oferte banku. To wynik analiz, wyliczen ryzyka, kosztow, oszacowan,
    > biznesplanow etc.

    Imo- ten sztab ludzi za długo pracował nad analizami- w oderwaniu od rzeczywistości.
    Czego dowodem są banki które umoczyły w stoczniach pieniążki.
    Ja to odbieram w ten sposób, że jak umoczyli w stoczniach, to muszą zarobić na
    indywidualnych- stąd warunki nie do spełnienia dla zwykłych ludzi. Tylko niestety
    nikt nie
    widzi, że zwykli ludzie są bardziej uczciwi niż prezesi firm...
    Potwierdza się stara prawda, że dopóki będzie można inwestować w pewne obligacje, to
    żaden
    bank nie będzie chciał zarobić na kredytach.
    Grzegorz

  • 24. Data: 2002-06-28 07:59:57
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdza się stara prawda, że dopóki będzie można inwestować w pewne
    obligacje, to żaden
    > bank nie będzie chciał zarobić na kredytach.

    Czy dysponujesz jakimis zbiorczymi zestawieniami aktywow dla calego sektora
    bankowego?
    Intryguje mnie ile banki maja w kredytach a ile w obligacjach lub BS.

    Karol

  • 25. Data: 2002-07-01 13:56:55
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sektora
    > bankowego?
    > Intryguje mnie ile banki maja w kredytach a ile w obligacjach lub BS.

    eee tam, teraz banki inwestuja w dlugi szpitali (polecam lekture Wprost ;-)
    ... i co beda takiemu Kowalskiemu dawac KK :-(

    Pozdrawiam

    BAton