  • 1. Data: 2002-06-27 07:48:39
    Temat: otwarcie rachunku w mbank
    Od: dziubek <d...@N...poczta.onet.pl>

    kiedys w mbanku bylo tak, ze po podpisaniu umowy i aktywacji dostepu
    konto stawalo sie aktywne w calym zakresie tzn. moglem
    wykonywac przelewy w jedna i w druga strone (do, z mbanku).

    obecnie z tego co wiem to nie jest juz tak proste.
    1) wniosek
    2) podpisanie i odeslanie umowy
    3) aktywacja dostepu - w tym momencie konto jest aktywne
    w zakresie wplat na rachunek
    4) aby bylo w pelni aktywne trzeba poczekac 10 dni roboczych
    (w praktyce 2 tygodnie) aby mbank przetworzyl odeslana umowe
    (nie ma przy tym mozliwosci sprawdzenia czy umowa utknela
    gdzies po drodze czy lezy gdzies za szafa w mbanku)
    5) dopiero wtedy moge ubiegac sie o liste hasel jednorazowych -
    po ich aktywacji dopiero mozna zlecic przelew z mbanku.
    przeslanie tych haselek tez zajmuje ok. tygodnia.

    tak wiec trzeba liczyc bite 4-5 tygodni aby konto bylo w pelni
    aktywne w calym zakresie. czemu tyle to trwa?

  • 2. Data: 2002-06-28 05:17:56
    Temat: Re: otwarcie rachunku w mbank
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    a mi wlasnie w srode przyslali umowe do podpisu i od razu w czwartek liste
    hasel jednorazowych