    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze zdolności kredytowej :-(
    Date: Fri, 28 Jun 2002 07:14:45 +0200

    > To nie glupota, to wynik wieloletnich prac sztabu ludzi odpowiedzialnych za
    > oferte banku. To wynik analiz, wyliczen ryzyka, kosztow, oszacowan,
    > biznesplanow etc.

    Imo- ten sztab ludzi za długo pracował nad analizami- w oderwaniu od rzeczywistości.
    Czego dowodem są banki które umoczyły w stoczniach pieniążki.
    Ja to odbieram w ten sposób, że jak umoczyli w stoczniach, to muszą zarobić na
    indywidualnych- stąd warunki nie do spełnienia dla zwykłych ludzi. Tylko niestety
    nikt nie
    widzi, że zwykli ludzie są bardziej uczciwi niż prezesi firm...
    Potwierdza się stara prawda, że dopóki będzie można inwestować w pewne obligacje, to
    żaden
    bank nie będzie chciał zarobić na kredytach.
    Grzegorz