  • 11. Data: 2022-03-15 10:09:04
    Temat: Re: 'Jestes siedemnasty w kolejce...'
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 15 marca 2022 o 09:19:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Jak się włączy "funkcje czatu" czy jakoś tak. Wtedy wiadomości są "w
    > guglu" :)

    Jak się nie wyłączy.
    Oczywiście mając konto google - ale nie ma go chyba tylko nasz kolega Piotr Gałka ;>

  • 12. Data: 2022-03-15 11:28:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Jak się nie wyłączy.
    Jak sie włączy. Mam androida i u mnie trzeba jawnie właczyć.

    > Oczywiście mając konto google - ale nie ma go chyba tylko nasz kolega Piotr Gałka
    ;>

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 13. Data: 2022-03-15 12:32:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 15 marca 2022 o 11:33:07 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Jak sie włączy. Mam androida i u mnie trzeba jawnie właczyć.

    Ja też "mam PC-ta", "Linuxa" i nawet "windowsa".
    Nie mówiąc o "androdzie".
    I to po kilka, dosyć mocno się od siebie różniących.
    Więc u Ciebie może trzeba włączyć, a w LG może trzeba wyłączyć.

  • 14. Data: 2022-03-15 14:02:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdzie włączasz/wyłączasz, bo mi ciągle jakieś niusy wyskakują a tel ma być do
    telefonowania.

    -----

  • 15. Data: 2022-03-15 14:07:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    IMO żaden z moich tel nie pozwala.
    Do tego głośnik, automatyczne wygaszenie ekranu i automatyczna blokada (bo leży sobie
    na talerzyku już 40 minut napie....ając w
    kółko "jesteś .....sty w kolejce").
    Transponderów GSM takie połączenia nie mulą??

    -----

  • 16. Data: 2022-03-15 14:11:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie się przerzuca tylko wtedy, gdy NIE chcę ;-).
    W tamtej sytuacji doszedłem do kroku, gdzie mogłem owszem wysłać SMS pod numer, pod
    który akurat czekałem na białko.

    -----
    > Chyba większość telefonów z ostatnich lat, pozwala na przerzucenie aktywnej rozmowy
    w tło i normalne przeglądanie zawartości

  • 17. Data: 2022-03-15 21:51:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 15 Mar 2022 09:17:15 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    Działało i działa mi w każdym tel. na android - bez konieczności
    robienia czegokolwiek po stronie tel.

    >A tak w ogole, to nie wiem o co ten halas.
    >Przychodzi SMS, to przychodzi mi powiadomienie na ekran, i widze kod
    >przez pare sekund, a moge tez rozwinac powiadomienia i podejrzec
    >nie wychodzac z ekranu apki "telefon".
    Niektóry, zwłaszcza starszym, ludziom przychodzi trudniej szybkie
    odczytanie i zapamiętanie kodu albo przełączanie aplikacji.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 18. Data: 2022-03-15 22:21:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    SOA#1 u mnie działa. Sprawdź ;)

    WAM

  • 19. Data: 2022-03-16 01:03:28
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-15 o 22:21, WAM pisze:

    > SOA#1 u mnie działa. Sprawdź ;)

    W moim telefonie sms-y mają jakąś sekcję, która nazywa się Czat. Z
    początku szag mnie trafiał, ale potem przekonaam sie, że to jest do sms-ów.

    --
    animka

  • 20. Data: 2022-03-16 15:07:31
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wtorek, 15 marca 2022 o 02:49:26 UTC-5 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A to działa też na "zwykłe" SMSy?
    > Bo ostatnie się przekonałem, że "wiadomośći" na androidzie w większości idą sobie
    po tzw. "internecie" - zdarzyła się taką dziwna sytuacja, że żonie w telefonie jakoś
    się "zaciął" "internet" - pokazywało, że wszystko OK, ale żaden ruch nie szedł - no i
    się okazało że "przestały przychodzić i dochodzić SMSy" - a to wcale nie były SMSy.

    Mialem kiedys fona tak prostego ze tylko 255miejsc na kontakty na simkarcie i 32
    smsow mogl pomiescic na tejze karcie a sam nie mial zadnej pamieci i tez pozwalal
    wrzucic rozmowe w tlo i klikac pewne funkcje w sobie.

    Dzis chyba kazdy nawet dummy phone umie pokazac sms-y podczas rozmowy.

    Ale nie jestem kategoryczny, pewnie trafia sie takie co nie pozwalaja...