  • 1. Data: 2022-03-14 13:48:46
    Temat: 'Jestes siedemnasty w kolejce...'
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po 40 minutach czekania z fonem przy uchu (no na talerzyku z włączonym głośnikiem,
    odlać się trzeba i parę rzeczy zrobić):
    "Jesteś dziewiąty w kolejce".
    W tym samym czasie za coś płacisz i na ekranie komputera:
    "Dla sfinalizowania przelewu wprowadź kod z SMS"
    No qrwa je_ana mać jak ja uwielbiam używanie telefonów do nietelefonowania :-(((((
    "Jesteś osiemnasty w kolejce..."

  • 2. Data: 2022-03-14 14:08:21
    Temat: Re: 'Jestes siedemnasty w kolejce...'
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 13:58:41 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > "Dla sfinalizowania przelewu wprowadź kod z SMS"
    > No qrwa je_ana mać jak ja uwielbiam używanie telefonów do nietelefonowania :-(((((

    Co to, windows phone?
    Nawet na mojej nokii e-51 umiem.

  • 3. Data: 2022-03-14 14:33:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przeczytać SMS-a podczas próby połączenia tel.?

    -----

  • 4. Data: 2022-03-14 15:03:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 14:33:06 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Przeczytać SMS-a podczas próby połączenia tel.?

    Pewnie, nawet na nokii E51 "telefon" oraz "smsy" były "aplikacjami".
    A każdą "aplikację" można wrzucić w tło bez przerywania działania - oczywiście w tym
    czasie nie będą na nią oddziaływały naciskane klawisze, no chyba że "czerwona
    słuchawka" na rozmowę - tutaj jest wyjątek-priorytet.
    Po wrzuceniu "w tło" jesteś na "pulpicie" i możesz korzystać z innych aplikacji.
    Potem naciskasz "domek" i wyskakuje lista otwartych aplikacji - i przełączasz na
    telefon i wetdy możesz znów przełączać głośnik<->mikrofon oraz wysyłać DTMFy z
    klawiatury.

    I tak samo jest na androidzie.
    Tylko trzeba wiedzieć, gdzie nacisnąć - tak samo jak z kobietą.

  • 5. Data: 2022-03-14 23:35:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 13:48:46 +0100, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >"Dla sfinalizowania przelewu wprowadź kod z SMS"
    >No qrwa je_ana mać jak ja uwielbiam używanie telefonów do nietelefonowania :-(((((
    >"Jesteś osiemnasty w kolejce..."
    Odczytaj sms w kompie https://messages.google.com/web

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 6. Data: 2022-03-15 08:49:09
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-03-14, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > Przeczytać SMS-a podczas próby połączenia tel.?

    Chyba większość (jak nie wszystkie) telefonów
    z ostatnich lat, pozwala na przerzucenie aktywnej
    rozmowy w tło i normalne przeglądanie zawartości
    telefonu/uruchamianie innych programów.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2022-03-15 08:49:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 23:35:29 UTC+1 WAM napisał(a):

    > Odczytaj sms w kompie https://messages.google.com/web

    A to działa też na "zwykłe" SMSy?
    Bo ostatnie się przekonałem, że "wiadomośći" na androidzie w większości idą sobie po
    tzw. "internecie" - zdarzyła się taką dziwna sytuacja, że żonie w telefonie jakoś się
    "zaciął" "internet" - pokazywało, że wszystko OK, ale żaden ruch nie szedł - no i się
    okazało że "przestały przychodzić i dochodzić SMSy" - a to wcale nie były SMSy.

  • 8. Data: 2022-03-15 08:55:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 15 marca 2022 o 08:49:12 UTC+1 Wojciech Bancer napisał(a):

    > Chyba większość (jak nie wszystkie) telefonów
    > z ostatnich lat, pozwala na przerzucenie aktywnej
    > rozmowy w tło i normalne przeglądanie zawartości
    > telefonu/uruchamianie innych programów.

    Ja noszę ze sobą nokię E51 oraz 6210i - można sobie sprawdzić, z jak "bardzo
    ostatnich" lat są.
    I oba pozwalają na odczyt SMSa podczas rozmowy.
    Za to nie pozwalają na odczyt pegasusem ;>

  • 9. Data: 2022-03-15 09:16:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > A to działa też na "zwykłe" SMSy?
    Nie.

    > Bo ostatnie się przekonałem, że "wiadomośći" na androidzie w
    > większości idą sobie po tzw. "internecie" - zdarzyła się taką dziwna
    Jak się włączy "funkcje czatu" czy jakoś tak. Wtedy wiadomości są "w
    guglu" :)
    KJ

  • 10. Data: 2022-03-15 09:17:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2022 00:49:25 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > A to działa też na "zwykłe" SMSy?

    Jest tu jakies parowanie z urzadzeniem, to moze działa.
    Ale jest tez
    "Wysyłaj SMS-y z urządzenia po sparowaniu z telefonem"

    O odbiorze/czytaniu ani słowa :-)

> [...]
    się okazało że "przestały przychodzić i dochodzić SMSy" - a to wcale nie były SMSy.

    A tak w ogole, to nie wiem o co ten halas.
    Przychodzi SMS, to przychodzi mi powiadomienie na ekran, i widze kod
    przez pare sekund, a moge tez rozwinac powiadomienia i podejrzec
    nie wychodzac z ekranu apki "telefon".

    Wyjsc z apki bardzo łatwo, troche trudniej do niej wrocic, aby rozmowe
    skonczyc, albo wpisac kod DTMF ...

    J.