  • 1. Data: 2022-03-15 11:23:51
    Temat: Millennium offline
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Nie zdarza mi się taka sytuacja czesto, ale to wkurzające jak trzeba coś pilnie coś
    zrobić.

    ---->
    Chwilowa niedostępność Millenetu i aplikacji mobilnej

    Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z Millenetu i aplikacji
    mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

    Płatności kartą i wypłaty z bankomatów działają.

    Przepraszamy za utrudnienia.
    <----

    MK

  • 2. Data: 2022-03-15 11:31:27
    Temat: Re: Millennium offline
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 15 marca 2022 o 11:23:53 UTC+1 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

    > Płatności kartą i wypłaty z bankomatów działają.

    Po to ma się min. 3 banki, w których leży trochę pieniędzy i są podefiniowani
    odbiorcy.

  • 3. Data: 2022-03-17 18:52:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 mar 2022 o 11:31, Dawid Rutkowski pisze:

    > Po to ma się min. 3 banki, w których leży
    > trochę pieniędzy i są podefiniowani odbiorcy.

    Gorzej, gdy trzeba lać akurat a z tego...
    (choćby po to, by otrzyMać wisienki)

    --

  • 4. Data: 2022-03-17 19:06:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 marca 2022 o 18:52:24 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Gorzej, gdy trzeba lać akurat a z tego...
    > (choćby po to, by otrzyMać wisienki)

    Od tego są reklamacje (pamiętać o Rzeczniku Finansowym ;)