  • 11. Data: 2006-02-14 08:26:03
    Temat: Re: Jakie mamy w PL banki z USA ?
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    PolandMET <k...@a...net.pl> napisał(a):

    > Cze
    > Jakie banki amerykanskie maja u nas przedstawicielstwa lub ktory bank jest
    > wlasnoscia amerykanow ?

    AIG Bank Polska

    AIG = American International Group

  • 12. Data: 2006-02-14 08:57:52
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    W rejestrze NPB czytamy, że swoje przedstawicielstwa mają w Polsce także:

    American Express Bank Ltd. NY
    Bank Of America
    JPMorgan Chase

  • 13. Data: 2006-02-14 14:42:18
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dss62g$kaj$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
    says...
    > W rejestrze NPB czytamy, że swoje przedstawicielstwa mają w Polsce także:
    >
    > American Express Bank Ltd. NY
    > Bank Of America
    > JPMorgan Chase

    O ile dobrze pamietam to Bank of America zlikwidowalo przedstawicielstwo
    kilka miesiecy temu

    AP

  • 14. Data: 2006-02-14 19:09:35
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    c...@e...dyndns.org says...

    > O ile dobrze pamietam to Bank of America zlikwidowalo przedstawicielstwo
    > kilka miesiecy temu

    A ponizej link do list przedstawicielstw Bank of America (nie ma na niej
    Polski)

    http://corp.bankofamerica.com/public/products/region
    s/emea.jsp

    AP

  • 15. Data: 2006-02-14 19:23:22
    Temat: wells fargo (?) dla spragnionych wrazen ? :)
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    Widze ze niektorzy z grupowiczow dla samej zasady lubia sprawdzac
    cierpliwosc i znajomosc uslug bankowych pracownikow bankow.
    Wlasnie sobie przeszukiwalem strony Wells Fargo i natknalem sie na
    informacje jak mozna z nimi sie skontaktowac za darmo dzwoniac z Polski
    (?!)
    Jestem rezydentem w Stanach wiec mnie sie to nie dotyczy ale moze ktorys
    z grupowiczow chce sprawdzic czy da sie zalozyc konto?? :))

    ponizej instrukcja

    # Dial the MCI International Access Code (see table below) for the
    country from which you are calling.
    # You will be greeted by an English-language voice prompt or an English-
    speaking MCI operator, who will request a credit card or calling card
    number.
    # In response, enter or say the Wells Fargo phone number you wish to be
    connected to:

    * Personal Account Assistance: 1-800-TO-WELLS [1-800-869-3557]

    AP