  • 101. Data: 2005-06-02 15:44:58
    Temat: Re: Trochę o rodzajach kart (uwaga! dla niektórych może być nudne i męczące!)
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-02 17:42- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Jestem pod wrażeniem, że Ci się chciało :-)))

    Może ktoś znajdzie kawałek strony, żeby to zawiesić na stałe?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 102. Data: 2005-06-02 15:45:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    witek said the following On 2005-06-02 17:21:

    > o bardzo dużo.
    > 90% postów z grupy zniknie.
    Zakładasz, że ludzie przed zadaniem pytania/wylaniem żalów na grupę
    poświęcą czas na przejrzenie toip/gugli/archiwów. Jak pokazuje
    doświadczenie, jest to ryzykowne założenie :(

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 103. Data: 2005-06-02 15:47:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > Zakładasz, że ludzie przed zadaniem pytania/wylaniem żalów na grupę
    > poświęcą czas na przejrzenie toip/gugli/archiwów. Jak pokazuje
    > doświadczenie, jest to ryzykowne założenie :(

    nie, ale wówczas będą średnio dwa posty na dyskusję jeden pytanie, dugi
    link do strony, a nie 180 jak dotychczas.

  • 104. Data: 2005-06-02 15:51:20
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 02 Jun 2005 17:10:52 +0200, w <d7n7r9$6o8$2@nemesis.news.tpi.pl>, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(-a):

    > 2005-06-02 17:00- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > m23m, gdy pisał(a):

    > Na stronie swojej piszą o tym dość mętnie:
    > "Nieoprocentowany kredyt - średni okres bezpłatnego kredytowania wynosi
    > 39 dni od daty zawarcia transakcji"

    Taa, to by dawało w okolicach 24 dni :]

  • 105. Data: 2005-06-02 15:54:02
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Może ktoś znajdzie kawałek strony, żeby to zawiesić na stałe?

    Nie wiem, czy to jest aż tak genialne, żeby znalazło stałe miejsce w
    sieci... ;-)
    W końcu napisałem to mocno na kolanie... i to głównie dlatego, że umówiona na
    15.00 klientka w sprawie spadkowej niespodziewanie poszła rodzić... :-)

    m23m

  • 106. Data: 2005-06-02 15:55:40
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Jestem pod wrażeniem, że Ci się chciało :-)))

    No, w końcu wczoraj był Dzień Dziecka. Trzeba było dać Ci się trochę polenić,
    nie... ;-)))

    m23m

  • 107. Data: 2005-06-02 16:04:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    witek said the following On 2005-06-02 17:47:

    > nie, ale wówczas będą średnio dwa posty na dyskusję jeden pytanie, dugi
    > link do strony, a nie 180 jak dotychczas.
    To może
    <reklama> http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_płatnicza </reklama> ?

    KJ

  • 108. Data: 2005-06-02 16:19:31
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-02 17:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    m23m, gdy pisał(a):

> [...]
    > 15.00 klientka w sprawie spadkowej niespodziewanie poszła rodzić... :-)

    Genialne, nie genialne, ale niewątpliwie użyteczne edukacyjnie.
    Zresztą zgodnie ze starą zasadą akademicką: jak napisane, to publikować!
    A jak się czepiają, to niech napiszą lepsze.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 109. Data: 2005-06-02 16:23:36
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-02 18:04- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Kamil Jońca, gdy pisał(a):

    > To może
    > <reklama> http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_płatnicza </reklama> ?
    >
    > KJ

    Jakby zawartość rozbudować i uczynić starannie łopatologiczną (czy to
    aby nie ujma dla wikipedii?), to czemu nie?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 110. Data: 2005-06-02 18:05:29