  • 1. Data: 2003-08-12 10:49:04
    Temat: Jaki procent podatku
    Od: "Krzysiek" <m...@p...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam takie pytanie,oczywicie mam nadzieje ze pytam specjalistow.
    Np.Dostaje od kogos pieniadze np.1000000 USD i wplacam na swoje konto osobiste
    badz firmowe sa to pieniadze legalne i potwierdzone jaki podatek mam za to
    zaplacic?jak jest to w formie sponsoringu czy nawet darowizny tez mnie
    interesuje jaki podatek bede musial od tego zaplacic?
    Albo jezeli sa to kogos pieniadze i deklaruje sie ze oczywiscie niech wplaci na
    moje konto te pieniadze ale gdzie i co i jak mam to zglosic i jakie podatki
    bede musial zaplacic.
    Moze i sa to glupie pytania ale bardzo tych informacji potrzebuje.Z gory bardzo
    wszystkim dziekuje za okazane informacje.

  • 2. Data: 2003-08-12 19:06:31
    Temat: Re: Jaki procent podatku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysiek" <m...@p...pl> wrote in message
    > Witam wszystkich.
    > Mam takie pytanie,oczywicie mam nadzieje ze pytam specjalistow.
    > Np.Dostaje od kogos pieniadze np.1000000 USD i wplacam na swoje konto
    osobiste

    Jak 10^6 to na pewno z Nigierii ;). Mysle, ze nie musisz sobie zawracac
    glowy podatkiem ;).

    Maciej